Maandag 5/7

5 juli 2021 - Neuss, Duitsland

Wat een slecht weer. Hele nacht geregend en behoorlijk koud . Lijkt niet echt op zomer.Accu van de fiets was niet bijgeladen daar de camping geen stroom had. ( beetje vreemd er stonden vele stacaravans die wel stroom hadden). Ik had de accu gister alleen in de eco stand gebruikt. Kon vandaag nog makkelijk fietsen . Vanavond was het wel bijna leeg., In de ochtend nam de regen af.wel sokken, joggingsbroek en vest aan op de fiets . Was ook echt wel de hele dag nodig . Helaas pech . 1 lekke voorband van de fiets van Rineke. Een hele kleine doorn had het gepresteerd een lek te creëren Het kostte veel moeite en tijd met een pincet om dit eruit te krijgen . Om 15 begon het weer te regenen . Hup in de regenkleding. Fietsen ging moeizaam vandaag. Kleine dorpjes met honderd duizend stoplichten die iedere keer op rood waren als wij er aan kwamen . .Slechte fietspaden met veel oneffenheden door wortels van de bomen We hadden thuis al een kamer geboekt in Neuss in de buurt van Düsseldorf . Heerlijk. Blijkt de hele week te regenen in Duitsland . Voor morgen weer een kamer geboekt bij Bonn in de buurt.

1. Jaap en Irene:
    5 juli 2021
    Wat jammer van het weer, maar jullie zijn bikkels, dat gaat een keer beloont worden met droog en zonnig weer. Groot gelijk dat jullie nu even niet kamperen, maar kamers boeken. Succes morgen, hopelijk valt het mee met de regen.
  2. Trudy en Andre:
    5 juli 2021
    Een beetje vervelend dat slechte weer. Hopelijk van korte duur, want jullie verdienen beter!........We hopen dat het echte genieten snel komt.
  3. Olaf:
    6 juli 2021
    gewoon doorgaan, de regen moet eens ophouden. lekker naar een kamer om uit te rusten, het gaat om het plezier, dat je samen eraan hebt. Ik ben hartstikke trots op jullie twee.
  4. Jeroen Baaij:
    6 juli 2021
    Heel veel succes, maar vooral veel plezier en hopen op beter weer!