Eerste dag Fietstocht naar Griekenland

4 juli 2021 - Rees, Duitsland

De eerste dag fietsen zit er al op . we zijn in Xanten aangekomen  70 km gefietst . Eerst met de trein naar Arnhem gegaan en vandaar uit op de fiets gestapt. In de trein zat een meneer die heel graag zijn verhaal wilde vertellen. Ook hij ging naar Arnhem. Duurde 2 uur dus dan weet je het wel. Heerlijk weer tot 16 uur en de weg naar de Rijn was erg mooi. Toen begon het te regenen met onweer. We kwamen net in de camping aan , snel de tent neerzetten en maar even wachten tot het minder werd. Blijft wat zacht regenen . Er is niets te doen op de camping .alles is dicht en stil en weinig mensen aanwezig Op de camping is alles nog Corona proef. 3 toiletten open , hetzelfde geldt voor de douche . Met een mondkapje de openbare gebouwen in. De campings houdster liet ons wel duidelijk weten dat de Corona er nog steeds is , dan wel de delta variant . Vorsicht!!!!

1. PaCo:
    4 juli 2021
    Hallo Rineke en Theo, de kop is er af. Hele mooie reis toegewenst en we kijken vanaf de bagagedrager met jullie mee. Voorlopig moeten jullie nog rechtuit.
    Geniet er van en "Vorsicht". :-)
  2. Gr Piet en Marijke:
    4 juli 2021
    Wat leuk dat jullie meteen al een verslagje hebben gemaakt. We moesten steeds aan jullie denken vandaag en hoopten al dat het mee zou vallen met de regen, wat voor de fietstocht wel uitkwam gelukkig! Hoop dat jullie lekker kunnen slapen!
  3. Trudy en Andre:
    4 juli 2021
    Wat fijn dat jullie op pad zijn.
    Goede reis; doe voorzichtig en geniet!
  4. Tineke:
    4 juli 2021
    Leuk om te lezen dat jullie aan de fietstocht begonnen zijn.
    Hopelijk morgen goed weer. Groetjes en succes.
  5. Olaf:
    5 juli 2021
    en zo'n reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn. samen bijkomen in de sauna dat is fijn, fijn fijn, .........nog even en ik word liedjesschrijver. Veel plezier met elkaar en wat een avontuur om zo samen een tocht te maken
  6. Arnout Claessens:
    5 juli 2021
    Geweldig jullie eerste verslag het
    Leest als een spannend boek
    Hopelijk de komende dagen mooi
    Weer groetjes Arnout Claessens en pop Irene
  7. Cock:
    5 juli 2021
    hallo Rineke en Theo, leuk om jullie weer te kunnen volgen. Om alvast in stemming te komen: καλό ταξίδι toegewenst. Groet Cock
  8. Parry:
    5 juli 2021
    Hoi Rineke en Theo heel veel plezier, mooi weer en gezelligheid toe gewenst. Super leuk om jullie zo te volgen. Dikke kus Parry en Job
  9. Steffen:
    5 juli 2021
    Leuk om weer van je te horen. Ik hoop dat het goed met je gaat en een fijne reis. Ik zal de etappes zeker met veel interesse volgen.
    Veel groeten, Steffen
  10. Ellen Schade:
    5 juli 2021
    Spannend de treinreis, Nu toch maar op de fiets Geniet ervan en veel plezier Jammer van de regen ,maar naar regen komt zonneschijn Gr