Dinsdag 21 juli

21 juli 2020 - Soest, Nederland

Na een Prima nacht en een heerlijk ontbijt met veel zelfgemaakte lekkernijen zijn we op weg gegaan op het laatste stuk Naar Rome . Hoera !!! We zijn in Rome.Ongelofelijk!!!. Rome is voor de fietser moeilijk te bereiken. Je wordt iedere keer weer naar de auto weg gestuurd. Herhaling van de vorige dagen. Veel omrijden, verkeerd rijden en dood lopende wegen. Maar we zijn er. Via internet een kamer geboekt in een hotel in het centrum van Rome. Blijkt dat veel campings dicht zijn. Prima kamer en gelijk maar voor 2 nachten gereserveerd. Op de foto bij het Vaticaan stad. Onderweg zagen we al de engelen burcht Absoluut niet druk. Veel politie op straat.  Eerste indruk: veel zwervers, veel vuil op straat. Komt wat armoedig over . Ik heb het dan niet over het toeristische gedeelte van Rome.
Daarna naar ons hotel. Effe lekker uitrusten en genieten van ons resultaat. Morgen gaan we Rome weer bekijken. En bedenken hoe we de terug weg gaan aanpakken.

1. Sylvia:
    21 juli 2020
    👏👏👏
  2. Ellen Schade:
    21 juli 2020
    Hoe R en T Gefeliciteerd Rome bereikt. ik zou zeker kLanger dan 2 dag blijven en er is zo veel te zien en te beleven in Rome 2000 km fietsen en dan weer terug,daar krijgen jullie spijt van Jammer dat de stad nu niet bruist zoals dat zou moeten,Maar geniet ervan Gr E
  3. Gr Piet en Marijke:
    22 juli 2020
    wat een mooie eindbestemming!! En dan weer op naar Nederland, gaan jullie een andere route nemen? Genua is ook heel mooi ( 5 uur met de auto!) en dan via Frankrijk terug?
  4. José Van Opstal:
    22 juli 2020
    hele knappe prestatie van jullie saampjes.
    geniet van Rome.