Maandag 12 juli

12 juli 2021 - Beilngries, Duitsland

En daar is ie dan” de zon”. Ongelovelijk. Heerlijke dag vandaag . Geen vest nodig , geen joggings broek en geen sokken.,Wat is de wereld een stuk vriendelijk als de zon schijnt .  We zijn vandaag bijna de hele dag langs de main gefietst. Ivm de wind heb ik voorgereden zodat Theo in de luwte van mij komen rijden. Ging prima. Teamwork. Op de camping de drijfnatte tent laten drogen. Rustige camping langs een klein riviertje met een soort waterlelies . We zijn ongeveer 50 km van Regensburg af.

1. Trudy en Andre:
    12 juli 2021
    Zo'n dag hebben jullie verdiend. Houden zo!
  2. PaCo:
    12 juli 2021
    Hoi Rieneke en Theo, wat leuk om jullie verhalen te lezen. Het is heel herkenbaar. En in jullie geval, na regen komt zonneschijn. Hoeveel km hebben jullie al gereden? In welk gedeelte van Duitsland zitten jullie nu? Zijn jullie al weer een week onderweg, at gaat best snel he? Heel veel fietsplezier, geniet ervan en we kijken uit naar nieuwe verhalen. Groetjes PaCo
  3. Tineke:
    12 juli 2021
    Fijn dat jullie nu eens zon hadden.
    Leuk langs de Main fietsen. Leuk steegste lezen waar jullie zijn. Nog veel fiets plezier.😘
  4. Ellen Schade:
    13 juli 2021
    Hoy Trouwe schrijvers ,Wat fijn de zon Nu wordthet echt vakantie.Zijn de fietspaden daar goed? Morgen een fijne fietsdag in een mooie omgeving Gr E
  5. Jeroen Baaij:
    13 juli 2021
    Het is jullie van harte gegund! Heel veel plezier!!