Dinsdag 13 juli

13 juli 2021 - Straubing, Duitsland

Vanmorgen het plaatsje Beilngries bezocht. Zie foto’s . We hebben gefietst een deel langs de rivier naab, en daarna de Donau. Langs de Donau was een stuk fietspad erg slecht. We moesten tussen de modder doorfietsen. Theo ging daar onderuit met de fiets . Niets aan de hand gelukkig . Behalve een vieze fietstas. Weer was in de ochtend heerlijk . Veel fietsers onderweg. De meeste ebikes of race fietsen . In de middag betrok helaas het weer. Harder waaien en de temp daalde. Vestje dus weer aan. Camping was moeilijk te vinden en erg stil. veel plassen op de terreinen . En natuurlijk ging het weer regenen. Net op tijd stond de tent . Inmiddels zijn we voorbij Regensburg richting passau. Morgen weer slecht weer. Kamer geboekt in passau.

1. Ada:
    14 juli 2021
    Lieve luitjes, jammer dat het weer steeds wat tegenvalt. De reis zal er niet minder mooi om zijn maar wat zon wens ik jullie zeker toe. Doe vooral voorzichtig en vooral..... geniet er van. Dikke knuffels van ons.