Maandag 11 juli

11 juli 2022 - Sebiș, Roemenië

Vandaag zijn we de grens over gegaan naar Roemenië . Een lange file vrachtwagens vanuit Roemenië naar Hongarije. Zal zeker 7/8 km zijn. Dat wordt uren wachten voor de chauffeurs .De hele weg was goed . Dit in vergelijking met Hongarije dat vaak slecht was . Auto’s en vrachtwagens rijden echt hard. Maar het was niet druk . Ze namen ook grote bochten om ons heen. Het landschap is erg droog. Er wordt weinig mee gedaan .Veel kleine dorpjes tegen gekomen. Gewone doorsnee dorpjes . Zou ook Hongarije kunnen zijn. De grote dorpen zien er goed uit. Verschillende winkels ( alles is te koop) ook de Lidle is aanwezig, restaurants , mensen zien er over het algemeen verzorgd uit . Er wordt veel gedag gezegd . Dus eigenlijk een goede indruk. Laatste stuk van vandaag wordt de weg glooiend. Voor ons zien we de bergen. Omgeving wordt ook mooier. Groen en er wordt het een en ander verbouwd. Ebikes gaan prima, veel wind mee en de km tikken  snel weg.

het fietsboekje gaf ons een wat negatiever beeld van Roemenië . We zijn benieuwd wat ons nog te wachten staat

1. Trudy en Andre:
    11 juli 2022
    Het klinkt allemaal erg goed en positief. Houden zo!
    En vooral genieten.
  2. Monique takens:
    11 juli 2022
    klinkt goed allemaal. Vergeet niet te genieten van al dat moois..
  3. Ellen Schade:
    12 juli 2022
    Hoy R en T Rustig reis verhaal Met al de aandacht toch eens denken aan een goed doel Ik denk dat. Dat leuk zou zijn Zijn er niet veel fietsen in deze landen ? Wel een Hollands vlaggetje op de bagage Hier alles goed Er komt een warme week aan ,ook wel lekker weer eens flink zon Hoe is het weer bij jullie? Morgen veel Sukses en een mooie tocht Gr E
  4. Olaf:
    12 juli 2022
    Bij de vorige trip hadden vrachtwagens het voor het zeggen en moesten jullie aan de kant. Hier krijg ik een ander beeld. Veel plezier hoor ik vavaf de ebike. Ontspannen samen lol maken of even stil staan bij een mooi uitzicht. Lijkt me heel leuk. Veel geluk samen