Dinsdag 12 juli

12 juli 2022 - Brad, Roemenië

Was vanmorgen best wel fris buiten .
Weer is wisselend . Ongeveer 25 graden

Eerst even koffie halen, tassen op de fietsen, foto maken en onderweg joghurt halen. Tot nu toe eten we s’ ochtends joghurt met musli , Heerlijk. Goede bodem om te fietsen. De weg was goed , heuvelachtig  wel drukker met vrachtverkeer .er zaten 2 flinke steigingen  in van 7,5 % . Mensen zijn erg vriendelijk. Theo vindt het heerlijk op de ebike m’n natuurlijk de beklimmingen . Kost minder moeite en energie. Ik ben het al gewend en weet niet beter. Het gasthuis konden we niet vinden. Een Roemeense dame ( sprak uitstekend Engels) heeft ons geholpen, Haar vriend heeft met de Auto voorgereden . Kwam toch allemaal nog goed. Vanavond zelf gekookt. Ook in deze plaats is een Lidle

1. PaCo:
    12 juli 2022
    Hoi Rineke & Theo, leuk om weer achterop de fiets "mee" te reizen.
    Sommige dingen zijn heel herkenbaar.
    Leuk dat het Theo ook goed bevalt op de fiets.
    Geniet ervan en nog een mooie reis. Groetjes PaCo
  2. Jeroen Baaij:
    13 juli 2022
    Leuk om te lezen dat Theo zich langzaam aan toch “over” geeft aan de e-bike! En soms is het ook gewoon makkelijk! Heel veel plezier nog en vooral veilige fietskilometers toegewenst!
  3. Olaf:
    13 juli 2022
    Wat een geluk, ze spreekt Engels en rijdt voor je uit. Velen spreken duits, maar jongeren steeds meer Engels. Russisch was verplicht, maar nu zullen ze een afkeer van die taal hebben. Wat hebben jullie het leuk!!!