Donderdag19/3

19 maart 2020 - Racha Thewa, Thailand

De eerste stuk van de terug reis naar Nederland. Onderweg met de fiets naar het vliegveld stond er bij een sportzaak een grote kartonnen doos buiten. Goed geschikt om de fietsen in te vervoeren. Met een tuktuk hebben we de doos vervoerd naar het vliegveld. Theo had beide fietsen meegenomen. Nog een heel karwei om de fietsen in de doos te krijgen. Heel fijn dat we hulp kregen van 2 jongens die de koffers inpakken met cellofaan. We kwamen nog een aantal mensen tegen die we in het begin op de boot ontmoet hadden. Ook zij gingen allemaal terug . Meestal veel eerder dan ze gepland hadden. Vliegveld was erg stil. Er werd verteld dat dit over 3 dagen dicht gaat. Toch de juiste beslissing genomen om naar huis te gaan. Fietsen hebben we in de opslag gedaan op het vliegveld. Gister al een hotel gereserveerd in de buurt van het vliegveld. Taxi genomen om een ons naar hotel te brengen. Beetje jammer dat hij ons bij het verkeerde hotel afgezet heeft.  Nu toch in het juiste hotel. heerlijk in een goede kamer relaxen. We blijven 2 nachten en dan naar 🏠

1. Tineke:
    19 maart 2020
    Wat een gedoe allemaal maar jullie slaan je er goed doorheen.
    Kom veilig terug. Ik wens jullie een goeie vlucht. Liefs Tineke
  2. Ada:
    19 maart 2020
    Wat een toestanden. We zijn blij dat jullie terug komen al is dat voor jullie wel jammer natuurlijk maar veiligheid voor alles. We hopen dat de vlucht straks gewoon doorgaat en we wensen jullie een veilig reis naar 🏠
  3. Trudy en Andre:
    19 maart 2020
    Heel fijn als jullie weer heelhuids terug zijn!
  4. Ellen Schade:
    19 maart 2020
    Hallo Heel goed dat jullie naar huis komen ,beetje gedoe maar dat zijn jullie nu wel gewend Sukses met het vervolg Gr Ellen
  5. Gr Piet en Marijke:
    20 maart 2020
    Jullie hebben gelukkig op tijd besloten om terug te gaan en nu sterkte deze dagen en tot over een paar dagen!!!