Terug komen

18 maart 2020 - Vientiane, Laos

Wat een gebeuren! Maar we kunnen terug! Morgen vliegen we vanuit Vientiane naar Bangkok. Twee dagen later konden we een ticket bemachtigen via Bangkok naar Amsterdam! Uitzonderlijk, en pijnlijk voor jullie, want we komen 4 dagen eerder terug😂😂 dAnkzij contact via Nederland waar we de oproep kregen zo snel mogelijk terug te gaan en asian way of live zijn al onze vluchten omgeboekt.

1. Ada:
    18 maart 2020
    Goed om te horen! Tot snel dan maar.
  2. Cock:
    18 maart 2020
    Gelukkig maar. Nu maar hopen dat alles lukt. Dit zijn regulaire vluchten neem ik aan. Uit Marokko terugkomen lijkt wat moeilijker als je hier het nieuws allemaal moet geloven.
  3. José Van Opstal:
    18 maart 2020
    goede reis terug....en wij zijn blij dat jullie er 4 dagen eerder weer zijn:)
  4. Ellen Schade:
    18 maart 2020
    Fijn dat jullie terug kunnen Sukses en goede reis En ach het zijn maar 4 dag valt toch mee Gr E
    P.s. ik vond het verslag erg leuk En jluuie hebben het de hele reis volgehouden knap hoor
  5. Tineke:
    Goeie vlucht fijn .🛫
  6. Hans:
    18 maart 2020
    Succes met de terugreis en je komt dus in een héél ander Nederland terug.
  7. Trudy en Andre:
    18 maart 2020
    Fijn om te horen en een goede terugreis!
  8. Monique takens:
    18 maart 2020
    Succes met jullie terugreis. Je hebt een applaus voor de verpleegkundigen gemist hier in de straat. Zal raar zijn om terug te komen. Land in verwarring net als de rest van europa
  9. John en Marion:
    18 maart 2020
    Wat fijn dat t gelukt is. Goede reis terug
  10. Sylvia:
    19 maart 2020
    Rustige reis 😘
  11. Gr Piet en Marijke:
    19 maart 2020
    Fijn dat jullie ons waarschuwen....kunnen wij ons mentaal voorbereiden op jullie thuiskomst binnenkort (hihi). Zal moeilijk worden om 1 1/2 meter afstand te houden!!! Hoop dat het allemaal soepel verloopt en tot snel!