Vrijdag 20/3

20 maart 2020 - Racha Thewa, Thailand

De bevolking van Thailand vindt het erg belangrijk dat je een mondmasker draagt. Er is nl vanuit de politiek vertelt dat wij de overbrengers zijn van het virus, geen mondkapjes willen dragen en stinken. Theo merkte gister bij een kraampje dat hij genegeerd werd omdat hij geen masker droeg. Ook geen idee dat deze gedachte er achter zat. Vanmorgen hebben we allebei het masker maar opgedaan. In deze warmte ben je daar niet blij mee. Verder niet zo veel buiten geweest. Lekker gelezen en wat filmpjes gekeken. ( bedankt Piet) .

1. Ellen Schade:
    20 maart 2020
    Hallo Jullie hebben nog niet het idee wat hier allemaal niet mag Ik ben 14 in quarantaine alleen omdat ik een virus en zware verkoudheid uit Amerika heb opgelopen Thuis geen geknuffel en geen bezoek van kinderen en kleinkinderen. Doe er niet te makkelijk over Verder een goede reis Hoop dat het lukt Gr Ellen
  2. Trudy en Andre:
    20 maart 2020
    Het is bijzonder dat jullie nog steeds min of meer het normale leven kunnen leiden.
    Het is hier allemaal erg spannend; we hopen jullie snel terug te zien in ons eigen land(je).
    Tot gauw!
  3. Hans:
    20 maart 2020
    Zoals eerder gezegd... ben REUZE benieuwd hoe jullie het "nieuwe" Nederland vinden!
  4. Monique takens:
    20 maart 2020
    goede terugreis en fijn dat jullie straks weer veilig thuis zijn. Wij horen graag op veilige afstand jullie avonturen.
  5. Hans:
    21 maart 2020
    In Beieren kan je een boete van €25000 krijgen bij samenscholingen! Minstens anderhalve meter afstand (óók voor jongeren!).