Donderdag 8 september

9 september 2021 - Miltenberg, Duitsland

De fietsroutes in Duitsland zijn prima. Goed aangegeven dmv bordjes die er regelmatig staan. Op een stukje van 60 km hebben we 400 mensen geteld die ons vanuit de andere kant passeerden. Scheelt ook dat het nog prachtig weer is. Vandaag  27 graden . Onze tour ging langs de rivier de tauber ( rotenburg) en daarna langs de main. Heel veel appel bomen en af en toe een peren boom. We zijn nu in Miltenburg. Gezellige camping en mensen komen naar ons toe uit interesse. Altijd leuk als ze verbaasd reageren als zij ons verhaal horen. Theo houdt wel van druiven. Helaas drijft dat wel de bloedsuiker omhoog. Stand 28. Eigenlijk wel raar hij had geen klachten. Extra water gedronken en insuline gespoten. De volgende dag was het weer goed. Onderweg had ik last van een vlieg bij mijn gezicht. Daar er behoorlijke wind tegen was , reed ik voorop en theo in de luwte dicht achter mij. De vlieg bleef irriteren waardoor ik niet meer trapte en theo daardoor moest uitwijken naar het gras . Ik was me natuurlijk nergens van bewust.

1. Parry:
    9 september 2021
    Bijna thuis💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼❤️
  2. Olaf:
    9 september 2021
    Ik gebruik druivensuiker als in laag zit bij het hardlopen. Werkt snel. Gelukkig krijg je het ook snel weg. Je kan het dus gebruiken als je een hypo dreigt te krijgen. We zijn blij, dat het jullie goed gaat, zelfs insecten willen meerijden. Ik weet nu hoe je Theo het gras in kan krijgen. Veel plezier met elkaar.
  3. Ellen Schade:
    10 september 2021
    Hoy.nou julli e komen al aardig dichtbij ,Kwamen die tegenliggers terug van de vakantie of gewoon fietsers van en naar het werk.Deze week nog even doorfietsen ,het blijft redelijk goed weer,Rustig aan en morgen een goede dag en de druiven ,laten staan Sukses Gr E
  4. Olaf:
    10 september 2021
    nog even een andere reactie. erboven staat 8 augustus en ik dacht, is dit de heenweg en is het een verkeerde mail of moeten we maar denken een maand en een dag later?
  5. Rineke Haasnoot:
    Goed opgemerkt.👍 Datum is verandert
  6. Trudy en Andre:
    10 september 2021
    Wij waren deze zomer ook in Rothenburg. Heel leuk stadje. Hebben jullie de winkel gezien waar alleen maar kerstspullen verkocht worden?
  7. Rineke Haasnoot:
    Ook toevallig . Nee die winkel hebben we niet gezien😢