Woensdag 8 september.

8 september 2021 - Mulfingen, Duitsland

Kom je zo maar tijdens de fietstocht in kleine pittoreske dorpjes zoals Mulfingen. Nooit van gehoord maar een enorme trekpleister voor toeristen . Met name het oudere publiek is ruim vertegenwoordigd. Allemaal slenterend door het dorp en onderweg koffie drinken met gebak op een heerlijk terrasje. Veel souvenirs winkels en en heus treintje die je meeneemt door het stadje. Prachtig weer. Het lijkt wel zomer. De route was heerlijk. Wind in de rug . Wij hebben meestal tegenwind gehad in onze vakantie. Onze camping lag aan een meertje . Veel gezelligheid, bier, ijs en zwemmen . Beetje jammer dat wij vanavond 2 ratten in het water zagen.

1. Olaf:
    8 september 2021
    Mooie ervaringen. Het gaat jullie voor de wind
  2. Ellen Schade:
    8 september 2021
    Hoy Heerlijk toch z,n heerlijke dag En. Ach wat zijn nou 2 ratten in al dat water Het is nu toevallig dat je ze gezien hebt Als dit alles is hebben jullie toch een heerlijke vakantie Blijf genieten,Morgen weer mooi weer .Gr E
  3. Jaap en Irene:
    8 september 2021
    Oeps, 2 ratten, dat is niet fijn. Maar de rest van de dag was heerlijk, zo te lezen. De twee beestjes maar vergeten en verder genieten van al het moois.