Vrijdag 10 september.

10 september 2021 - Frankfurt, Duitsland

We zijn in Frankfurt aangekomen. Was wel grappig vandaag . Op de hele route kwamen we regelmatig dezelfde fietsers tegen. Hoe snel je ook gaat , we hebben allemaal pauzes nodig.
we zijn in een hotel . We hadden nl gezien dat het eind van de middag , de nacht en de ochtend ging regenen. De avond in ieder geval.
We hebben besloten om de trein naar huis te nemen . Het is goed zo! Morgen om 9 uur nemen we de trein vanuit Frankfurt naar Mönchengladbach . Dan een stukje fietsen naar Venlo en vanuit Venlo verder reizen naar Amsterdam . Zal wel een latertje worden maar dan zijn we ook thuis.
we hebben totaal 6000 km gereden en 10 weken onderweg geweest. Het was een hele belevenis .

1. Ruud Minis:
    10 september 2021
    Hele prestatie hebben jullie geleverd. Jullie mogen wederom weer trots zijn. Nog een klein stukje en dan weer thuis, geniet van de laatste kilometers van deze vakantie.
    En dan welkom thuis.
  2. Jaap en Irene:
    10 september 2021
    Bijna thuis, 6000 km en 10 weken onderweg, de trein nemen is een zeer wel verdiende beloning.
    Onze complimenten voor de enorme inspanning die jullie geleverd hebben. En bedankt dat we jullie mooie, fijne, soms frustrerende, bizarre, bijzondere, leuke, grappige avonturen hebben mogen mee beleven.
    Goede reis naar huis en morgen of zondag graag nog even een berichtje dat jullie weer veilig de voeten over de drempel thuis hebben gezet.
  3. Parry:
    10 september 2021
    Wat een kanjers!!! En eindelijk bijna thuis! Wij hebben jullie erg gemist❤️
  4. Joke:
    10 september 2021
    Wat zijn jullie toch een toppers, geweldig wat een mooie reis hebben jullie gemaakt.
    Wat zal ik, jullie berichten s'avonds missen .
    Een goede trein reis en morgen weer thuis.
    Tot gauw,
  5. Monique takens:
    10 september 2021
    gezellig dat jullie er morgen avond weer zijn. Een fantastische ervaring rijker, ben erg benieuwd naar al jullie verhalen.
    Morgen slapen jullie weer heerlijkin jullie eigen bed!!
  6. Ellen Schade:
    10 september 2021
    Hoy Heel verstandig om in de laatste dagen wat rust te nemen 10 weken lang inspanning en heel veen beleefd en mooie dingen gezien Een prestatie hoor Welkom thuis ,we wachtte op het lastste bericht Heel hartelijk dank voor het dagelijks verslag Ik heb er van genoten Sukses de lastste dag en graag even een berichtje van veilige thuiskomst Welterusten 🍀🚴‍♂️🍀🚴‍♂️🚵🏼‍♀️🍀🚴‍♂️🚵🏼‍♀️🌞🍀🚴‍♂️🚵🏼‍♀️
  7. Tineke:
    10 september 2021
    Jeetje wat een avontuur hebben jullie mee gemaakt.
    Petje af en verder een goeie terug reis.
    En rust dan maar lekker uit.