Donderdag 30/7

30 juli 2020 - Calcio, Italië

Rustdag in Verona. Lekker uitslapen, kopje koffie , even nieuws kijken op nu . Nl .en ontbijten met joghurt en. Crusli. Daarna op de fiets Verona in. Foto’s gemaakt van de high lights . We kennen dit wel allemaal maar erg leuk om nog eens te zien. Het Was niet druk behalve dan in de smalle straatjes.  Heeft toch wel zijn voordelen om in deze tijd op vakantie te gaan. Je staat nergens in de rij. Vanmiddag rustig aan . Filmpje kijken en boekje lezen . Maar we hebben er  morgen weer zin in. Alle apparatuur is weer opgeladen . De volgende stop is Trento. We hebben een camping gevonden die open is. Theo heeft wat last van de onder zijkant van zijn voet. Gaat wel weer over . Weer bloedheet vandaag. 35 graden

1. Trudy en Andre:
    30 juli 2020
    Heerlijk zo'n rustdag; ook goed voor de voet van Theo.
    Een goede herstart morgen en doe rustig aan met die hitte.
    Hartelijke groet!
  2. Ada:
    30 juli 2020
    Hallo luitjes, top wat jullie doen, maar de tijd gaat al snel genoeg zonder dat jullie een dag overslaan. Morgen is het pas vrijdag 31 juli🤣🤣🤣. Geef niet hoor😉 Geniet lekker en doe voorzichtig. 😘😘😘 kanjers!
  3. Ellen Schade:
    31 juli 2020
    HoybHeerlijk hé zo,N dagje stad bekijken en luieren Doe het rustig aan Jullie hebben geen thuiskomst datav,en als je weer eenmaal thuis bent is de sleur er weer Geniet van de dagen en het mooie weer,Groetjes