Donderdag 30/7

30 juli 2020 - Calcio, Italië

Gisternacht slecht geslapen ivm de warmte in de kamer in Parma. Kleine kamer op 3 hoog ( geen lift dus een aantal keer lopen met de fietstassen) met alleen een ventilator Is niet voldoende om het koeler te krijgen. De volgende morgen weer vroeg vertrokken. We zijn nog even door Parma gereden om de mooie gebouwen te bekijken. Zie foto’s . Het was buiten beter dan binnen. In de ochtend is het al 29 graden en loopt op tot 34 graden. Maar op de fiets met een klein briesje is het wel te doen. We smeren ons iedere ochtend in en zijn niet verbrand maar lekker gekleurd. Via Mantova naar Verona . Geprobeerd om een fietspad te volgen via Parma naar Mantova. Is gedeeltelijk gelukt . Mooie stukken gefietst . Veel velden met watermeloenen, honing meloenen en cherry tomaatjes .  Uiteindelijk toch nog nodig om een stukje autoweg te nemen. We hebben nu een prachtige kamer met airco, nespresso apparaat en een koelkastje. Heerlijk. Vandaag nemen we dan ook maar een rustdagje😂. Vanmorgen weer eens uitgebreid met Naomi gebeld.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. PaCo:
    31 juli 2020
    Hoi Rineke & Theo, wij volgen jullie op de voet/ fiets! leuk om al de verhalen te lezen. Geniet van jullie reis, groetjes Paul & Cora