Vrijdag 31/7

31 juli 2020 - Soest, Nederland

Om 7 uur vertrokken ivm de warmte . Warme Drukkende dag. Zeker 35 graden. We hadden allebei wat moeite met opstarten. Later op de dag ging het beter.  De fietstocht van Verona naar Trento was prachtig. Dwars door de bergen door , veel kastelen. We reden veel langs een rivier . Mooi helder water. Met watervalletjes . Veel mensen in het water voor afkoeling .  Fietspad werd druk bezocht door dagjes mensen op de fiets. Groepen wielrenners, gezinnen en echtparen. Fietspad liep door leuke plaatsjes, wijngaarden en rivieren. Uiteindelijk bij de camping  uitgekomen. Gister hadden we al naar de camping gebeld met de vraag of ze open zijn. Prima camping. Vanavond wel onweer en regen gehad. We zijn ongeveer 20 in van Trento vandaan.

1. Tineke:
    31 juli 2020
    Mooie route die jullie rijden en het valt niet mee met die hitte.
    Bij ons is het ook een warme dag geweest.
    Nog veel plezier met de terugweg.
  2. Ellen Schade:
    31 juli 2020
    Hoe R en T Hoor enthousiasme over de route door bergen ,en dalen en kastelen Houden zo en wat regen is lakleren maar heerlijk met de warmte Even alles schoonspoelen Dat de start v wat moeilijker wordt betekend wat kortere dagen maken ,Jullie hebben de tijd aan jullie zelf Wat een luxe hè Geniet van al de cultuur en de natuut🚴‍♀️🚴🏼🍀🍀🌞🌞🏰🏰🏰⛰🗻🏔