Dinsdag 29/7

28 juli 2020 - Fidenza, Italië

De eigenaar van het huis had een heerlijk ontbijt klaargemaakt met eieren, kaas , eigengemaakt brood , kaas die gemaakt is zonder melk( ik vond er niet veel smaak aan) en koffie. Leuk gesprek gehad. Onder andere hoe het op dit moment in Italië gaat. En hoe hij erin staat. Dan natuurlijk op weg naar Parma. Maar onderweg wel even een berg beklimmen van 1000 meter. Ging goed . We deden er 2,5 uur over in in 20 minuten naar beneden. De weg naar Parma was prachtig. Windje in de rug. Wel weer een kamer geboekt In Parma daar er geen campings zijn. Kamer is vrij eenvoudig ( zelfde prijs als afgelopen nacht ) maar wel een behoorlijk verschil. De prijs van de campings zijn voor ons ( klein tentje en 2 personen ongeveer 45 euro. Bed en breakfast is er vanaf 45 euro. Belachelijke prijzen voor een camping . Wij vinden de weg die we nu nemen, mooier dan de heenweg . Meer onderweg te zien, leuke dorpjes , betere wegen. Heel veel campings zijn gesloten ivm Corona .  Dit hadden we eigenlijk niet verwacht. Op de heenreis hadden we dit niet meegemaakt.
Morgen Parma bezoeken .

1. Gr Piet en Marijke:
    28 juli 2020
    Telepathie, we hadden het er gisteren over wat jullie kwijt zouden zijn aan een camping en aan een hotel / B&B. In een toeristische streek alles altijd veel duurder natuurlijk, maar door de corona is het kamperen voor dus voor jullie niet vanzelfsprekend nu. Mooie foto's weer van de omgeving!!