Donderdag 1 juni

1 juni 2023 - Tordesillas, Spanje

Het lukte vanmorgen maar niet om de weg te vinden . Het liefst zonder kiezels maar continue werden we weer het grind pad opgestuurd. Veel omgereden , gedraaid enz. Om 11 uur waren we nog geen km in de route opgeschoten wel km gereden . Beetje frustrerend . Natuurlijk hebben we toch de weg gevonden maar enkele wegen met de kiezels konden we niet vermijden. Het weer was de hele dag zwaar bewolkt. Temperatuur redelijk. Vestje uit , vestje aan. Voor vandaag hadden we een camping uitgekozen. De camping beheerder waarschuwde ons voor de storm en de regen die eraan zat te komen. Het terrein was erg drassig . Op de camping zijn ook huisjes te huur. We hebben toch maar een huisje gehuurd . Alles erop en eraan en alles blijft ook droog. Vanavond ging het inderdaad regenen en wat het vannacht wordt maakt ons niets meer uit. De voorspellingen zijn niet zo gunstig aankomende dagen. Voor morgen nacht al een appartement gehuurd .

1. Gr Piet en Marijke:
    1 juni 2023
    Jullie worden wel op de proef gesteld!! Kan het alleen maar beter worden de komende tijd hopelijk. Wel een uitkomst dat ze huisjes hadden op de camping
  2. Nancy:
    2 juni 2023
    Dit valt nog niet mee zo! Wel een schattig huisje!
  3. Tineke:
    3 juni 2023
    Leuk klein huisje.
  4. Ellen Schade:
    4 juni 2023
    Hoy R en T Ben een paar dagen weg geweest en heb de A pad thuisgelaten Het is een steeds voorkomend probleem het vinden van de weg en goede paden Zou Spanje wel goede paden hebben Ned staat bekend om de goede paden Jullie maken gewoon af en toe een rondje om de kerk Maar het komt steeds goed en naveen goede nacht is het weer goed.Ga nu naar het vrijdag verslag Gr E