Dinsdag 6 juni

6 juni 2023 - Mérida, Spanje

Het is hier duidelijk warmer in deze omgeving . We kunnen nu op de slaapzak liggen ipv in de slaapzak. Altijd lastig om goed de stad uit te komen. Helaas toch op de verkeerde weg nr . Toch maar gekozen voor het beroemde grindweg om naar de andere weg nummer te komen. 5 km is dan best wel veel op zo’n landweggetje. Dan weer tegenwind en dan weer meewind. De weg was prima om te fietsen. Rustig . Onderweg weer eindeloze vlaktes, af en toe een minuscuul klein dorpje . En heuvel op en af . Ook werd het steeds warmer . 30/33 graden . In merida was een camping . We konden ons nog niet aanmelden daar er pas om 1800 uur iemand aanwezig was.  Camping was verwaarloosd, er stond niemand en weinig schaduw . Via booking hebben we een appartement gevonden. Heerlijk. Mooi appartement, airco, keuken enz. Even lekker bijkomen van het fietsen en het warme weer.

1. Trudy en Andre:
    6 juni 2023
    Groot gelijk om voor een appartement te kiezen. Je moet jezelf toch ook af en toe verwennen!
    Heerlijk uitrusten en morgen weer fris op pad.
  2. Ellen Schade:
    6 juni 2023
    Hoy R en T Wat warmer is wel prettig Is er geen navigatie voor fietsers of betere kaarten ? Ik dacht dat jullie een telefoon hebben die dat beter aangeeft Wel lekker een appartement Lekket douchen en goed slapen ,maak er maar vaak gebruik van Morgen een goede fietsdag ,goed weer en goede wegen Gr E
  3. Tineke:
    7 juni 2023
    Wat een warme temperatuur.
    Hier 19 graden en lekker zonder jas lopen. Lekker weer even in een appartement slapen en dan uitgerust morgen weer verder. Fijn dat alles zo voorspoedig gaat. Nog veel fiets plezier.
  4. Olaf:
    8 juni 2023
    Heerlijk die ontspanning. Dat is echt pensioen. Gewoon een huisje nemen als het beter uitkomt. Wel gewoon blijven fietsen, wat zijn jullie een sterk stel, dat je dat allemaal kan doen. Insuline in de koeltas en lekker genieten. We leven mee