Donderdag 8 juni

8 juni 2023 - Almaden De La Plata, Spanje

Eerst maar even over vandaag. Regen, regen en nog eens regen .,De hele dag Daarbij harde zuidelijke wind en enorme heuvels . Temp: 15 graden . Theo heeft 2 accu’s en beiden gebruikt. De laatste accu had hij nog 1 km over. Ook mijn accu redde het niet. 20 km voor ons plaatsje , moest de accu bijgeladen worden . Alleen wij waren echt verzopen , maar de rest is allemaal droog gebleven . De omgeving was wel prachtig voor zover je het kon zien door je bril en de regen. In het hotel een warme douche genomen en nu maar hopen dat morgenochtend de kleding weer droog is .

Gister minder regen maar een erg harde zuidelijke wind . Zwoegen dus. Wat zijn we blij met de ebike. Ook gister een kamer gevonden in een hotel. Weer is nogal van slag volgens de Spanjaarden. Dat hebben wij inmiddels ook wel ervaren.

we zijn op weg naar Sevilla. Als het goed is zijn we er morgen. De reis route passen we regelmatig aan. Bevalt ons uitstekend .

1. Tineke:
    8 juni 2023
    O jee wat een slecht weer en dan is het afzien.
    Hopelijk morgen wel goed weer. Hier is prachtig weer . Veel reis en fiets plezier nog.
  2. Ellen Schade:
    8 juni 2023
    Hoy R en T aan wij maar bang zijn dat het te warm zou zijn Hoop voor jullie de het beter wordt Leuk om naar Sevilla te zijn Geniet van de stad ,er zijn daar geen heuvels en vast wel geasfalteerde fietspaden Sukses geniet van het warme en droge hotel