Woensdag 22/7

22 juli 2020 - Soest, Nederland

Wakker worden in Rome. Plan voor vandaag om een aantal toeristisch attracties te bekijken. Vandaag was het erg warm. 35 graden. De eerste rit ging naar Sint Pieter. Absoluut niet druk. We hebben een kwartier moeten wachten. Temp werd weer gemeten en de bagage doorgelicht. Uiteindeljk nog 1 controle wb kleding. Helaas was onze kleding niet toegestaan. Te blote schouders. We hadden niets anders bij ons . De paus wilde ons niet zien.( we hebben deze kerk al een paar keer gezien vanbinnen)  Door het Mond masker zag ik een paar treetjes niet en lag plat op de grond. Gelukkig heb ik flexibele enkelbanden. Fietsen gaat goed. Lopen wat lastiger. Maar we willen morgen met de terugweg beginnen. Ook hebben we het Colosseum en de Trevi fonteinen bezocht en een Stukje van de via appia . De straten van de binnenstad zijn bedekt met kinderhoofdjes. Ze zijn niet allemaal even groot. Lastig fietsen door drukte van de auto’s ,  smalle straatjes en de hitte . ( blijft de hele week zo heet) We  hebben besloten om via Pisa terug te fietsen . Vanmiddag heerlijk op de kamer wat uitgerust en gelezen.  Vanavond lekker pizza gegeten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ada:
    22 juli 2020
    Zo snel al weer op de fiets, petje af hoor. Hopelijk gaat de terugreis net zo voorspoedig als de heenreis. We blijven jullie volgen 😘
  2. Ruud Minis:
    22 juli 2020
    Ik vind het een geweldige prestatie. Petje af.
    Een tip van je broertje; neem ietsssss meer tijd voor de terugreis en doe vooral voorzichtig. De kinderhoofdjes hoeft nl. niet te worden aangevuld.
  3. Sylvia:
    Ai heel pijnlijk.
    Was wel wat langer wachten bij het Vaticaan, toen wij in Rome waren Rineke!
    Gaan jullie terug langs Bern?
  4. Rineke Haasnoot:
    Nog geen idee
  5. Ellen Schade:
    22 juli 2020
    Nog R en T Wees verstandig na z.n grote prestatie ,neem wat meer dagen om te genieten van de stad ,voor je als je thuis zit er spijt van krijgt De warmte is overal ook op de terugweg,daar moet je het met een fles water doen ,in je hotel ga je lekker douchen ,als je wil een paar keer per dag ,Lekker eten op een terrasje Geniet en sukses
  6. Sylvia:
    23 juli 2020
    Dan lekker open laten en gaan waar de wind je brengt!