Dinsdag 14/7

14 juli 2020 - Soest, Nederland

Vanmorgen op 7.30 uur vertrokken. Richting Florance. Dat betekent dat we “ de Apennijnen “ door moeten. Prachtig gebied. Bergen dalen. Wandel / fiets gebied. Water mooie dorpjes. Al met al zéker de moeite waard. Bergen beklommen, dalingen, steigingen . Wel weer een paar keer verkeerd gereden. Blijft lastig . Campings zijn er niet veel. We zijn nu op een camping bij een meer midden in de Apennijnen. Beetje verwaarloost. Wel een Prachtige omgeving.  We hebben hier voor moeten omrijden. Zelfs de accu van mijn fiets was leeg.  Dat is tot nu toe nog niet gebeurt. Bij een informatie buro mochten we de accu opladen. Was uiteindelijk een lange fiets dag geworden

1. Ellen Schade:
    14 juli 2020
    halloR en Tvwat jammer dat jullie Marc niet zien,Maar letten jullie vooral goed op .Bij verschijnselen gewoon lekker uitzieken en geen contacten Jullie kunnen zelf de tijd indelen ,!helemaal nu jullie toch Zmarc niet zien En er komen nog jaren genoeg zonder Corona Geniet van de mooie omgeving en de bergen !Maak niet te lange dagen GENIET Gr.E
  2. Gr Piet en Marijke:
    15 juli 2020
    Klinkt goed hoor: wandel/fietsgebied! Jullie zitten aardig in de buurt van Florence. Wat is jullie doel of gaan jullie op de "bonnefooi"door Italië heen? fijn dat jullie zo genieten!!