Dinsdag 13 juni

13 juni 2023 - Algeciras, Spanje

Wij zijn in Algeciras. Dwars door de bergen deze keer was de wind ons goed gezind . Onderweg de beroemde witte dorpjes gezien en in geweest. Dorp ligt erg hoog Prachtig gezicht. .vanmiddag een ticket gekocht voor de overtocht naar Marokko. De stad Algeciras is half Marokkaans . Veel zwervers en bedelaars . Stad ziet er wat armoedig uit. Veel Marokkaanse eet tentjes. Voelt ook niet zo prettig.Niet wat wij inmiddels gewend zijn van de Spaanse steden Enkel mannen op de terrassen. Wij hebben gister een kamer gehuurd. Helaas niet gezien dat er geen fietsen binnen geplaatst kunnen en mogen worden. In de omgeving gekeken of er een mogelijkheid is. Niet dus. Je ziet geen fiets of brommer op straat staan. Veel ondergrondse parkeer gelegenheden voor auto’s en fietsen worden mee naar binnen genomen. Wij hebben nu de fietsen voor de deur gezet. Voorbanden eruit gehaald , accu’s verwijderd en de fietsen met een goed hangslot aan een ijzeren paal gezet . Hopelijk staan ze er morgen nog .

1. Cock:
    13 juni 2023
    jullie durfen wel, zo dwars door spanje richting Gibraltar. Ook al in Tariffa geweest. Genoemd naar Tarif ibn Malik, een Arabische veldheer. Heel apart.
  2. Ellen Schade:
    13 juni 2023
    Hoy R en T Spannend Duim voor jullie dat alles goed gaat Ga maar weer snel terug naar Spanje Waarom zou je om problemen vragen Hoe is het weer bij jullie Hier nog steeds hittegolf Deze week blijft het warmEr is hier al 31 dg geen regen gevallen Het kan verkeren Geniet morgen van de dorpjes en de mensen Veel Sukses Gr E