Maandag 12 juni

12 juni 2023 - Alcalá de los Gazules, Spanje

We zijn er toch weer ingestonken om een route te rijden dwars door het achterland van Spanje. Komt doordat Google fietsroutes aangeeft . Daarbij staat zeker de bijzonderheden en geven ook aan dat de fietspaden niet altijd goed zijn. Dan maken wij een keuze die net altijd de verkeerde is . Het landschap is wel altijd heel afwisselend en prachtige natuur. Verder een soort van vee houderijtjes( groot woord ) met geiten, schapen of koeien . De beruchte kiezelpaden zo erg zelfs dat we af en toe stukken moesten lopen en vriendelijk zwaaiend naar een boer die ws denkt “ welke idioten fietsen hier nu”. Enfin na 10 km ellende kwamen op een verharde weg . Alleluja! Op de camping zijn we de enige ( net als gister) zwembad voor ons alleen . Heerlijk. Morgen naar de oversteek naar Marokko.

1. Olaf:
    13 juni 2023
    Wat dapper om na 9 km door te blijven lopen. Dan eindelijk een asfaltweg. Een metafoor voor heel wat mensen, die tegenslagen moeten incasseren. Volhouden is ook een kunst. Veel succes met de oversteek naar Marokko. Het zal we drukker zijn de andere kant uit van Marokko naar Spanje of is dat berichtgeving van hier?