Woensdag 14 juli

14 juli 2021 - Passau, Duitsland

Terwijl ik vandaag de dag ga beschrijven zijn wij in een hotel kamer in Passau. We waren net op tijd binnen voor de enorme stortbui. Wat een weer!! We lazen in het nieuws dat ook in Limburg dit  een probleem is. Veel regen en ondergelopen kelders. Inmiddels zijn we dus in passau. We wilden langs de Donau rijden maar de fietspaden zijn zo slecht dat we een andere route hebben genomen . Het laatste stuk langs de donau was wel goed . Weer was bewolkt en ook best wel fris . Jogginsbroek komt wel van pas. Ondanks het mindere weer zijn we best al wat bruin .,we zijn ook de hele dag buiten. In het hotel alle apparaten weer opgeladen, wat kleding gewassen . Hopelijk is het morgen allemaal weer droog. Zonder dan hangen wij het aan het stuur en alles wappert in de wind .

1. José Van Opstal:
    14 juli 2021
    lekker bedje, beetje kleertjes drogen. Houd de moed er maar in.
  2. Ellen Schade:
    14 juli 2021
    Hoy Wat een mazzel dat jullie al besloten hadden om vaker een kamer te nemen.Hier is Limburg slecht Zelfs de snelweg Heerlen,Maastricht is gesloten In Valkenburg staat het water 1 m hoog De millitaire zijn ingeschakeld.Jullie zijn wel bikkels dat jullie doorgaan Morgen Sukses en hopelijk mooi weer,Gr E
  3. Tineke:
    14 juli 2021
    Jeetje wel jammer van al die regen. Jullie treffen het niet . In Almere is het rustig het weer. Fijn dat jullie af en toe toch lekker een kamer hebben. Morgen misschien weer beter weer en hopelijk goeie wegen.
    Fijne fietsdag morgen.
  4. Olaf:
    15 juli 2021
    We realiseren ons nu in Limburg, wat voor hoeveelheden regen er in Duitsland is gevallen. Gaat alles ok met de suiker? Ik was mijn bloedglucose meter vergeten mee te nemen van Nijmegen en moest hals over kop terug. Hoop, dat het jullie beter af gaat. Sterkte