Dinsdag 30 juni

30 juni 2020 - Soest, Nederland

Altijd fijn om de datum/ dag op te schrijven . Na een poosje weet je vaak niet meer welke dag het is.
onderweg veel bunkers gezien zelfs met geschutskoepel. Groene specht gezien. In de ochtend door de graanschuur van Frankrijk gefietst, beetje saai. Daarna werd de tocht leuker langs het kanaal. Vele kleine dorpjes tegen gekomen geen mens op straat te zien. Ook geen bakker. Schijnt dat de bakker met een auto langs de dorpjes rijdt. Jammer . De weg was weer moeilijk te vinden op de fietsboekje. Wordt echt tijd voor gps. De campings zijn heel stil. Hier en daar een camper/ caravan . Lekker rustig maar het hoort eigenlijk niet. In de winkels en ook bij de receptie van camping worden mondkapjes gedragen. We hebben er dan een in ons fietstasje in geval het noodzakelijk is.
vanmiddag alle apparatuur weer opgeladen. Accu, telefoon, ereader , luchtbed. Wat kleding gewassen.
inmiddels zijn we beland “ Saverne” in de buurt van straatsburg

1. Ellen Schade:
    30 juni 2020
    Hallo R en T Het is bij jullie het zelfde als hier Er komt niets echt opgang Iedereen is toch bang voor de toekomst,Alles wordt verwacht maar er komt niets ,Maar blijf voorzichtig .Zijn er geen musea,s onderweg of zijn jullie meer voor de natuur? Maar dan moet het niet saai zijn .Morgen weer een dag, hoop dat jullie iets heeeeeeel leuks tegenkomenSukses en sterkte Gr,E.