Zondag 22/3. Laatste verhaal.

22 maart 2020 - Almere, Nederland

Het zit erop. Jammer ! Wel een beetje een kater gevoel.  Voor de douane op Schiphol was er een medewerkerster die ons duidelijk probeerde te maken dat er 1,5 meter tussen elkaar moest zijn. Ging niet zo goed lukken daar het onwennig was en iedereen na ws vermoeiende vluchten naar huis  wilden.  Hartstikke leuk dat Danielle en Josefien en Marc ons stonden op te wachten. Nog even met elkaar wat kletsen. En dan naar huis. Marc bracht ons gelukkig thuis. Hij heeft een beetje vertelt hoe zij met de Corona crisis situatie thuis omgaan. We hebben wel gemerkt dat ieder het op zijn eigen manier beleefd en omgaat daarmee. Jammer dat we Feline en Hugo niet gezien hebben. Zij hadden mooie tekeningen voor ons gemaakt. 💋 En heerlijke appelflappen

we vonden het erg leuk om onze verhalen en foto’s te delen . Het is de eerste keer dat we dit gedaan hebben en waren echt blij verrast met de reacties . Heeft ons steun gegeven op de zware fiets tocht Super bedankt daarvoor.

groetjes

Theo en Rineke

1. Trudy en Andre:
    22 maart 2020
    Heel fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Als je soms de verhalen leest van anderen, is het iets om dankbaar voor te zijn.
    Welkom hier!
  2. Sylvia:
    22 maart 2020
    Kan me voorstellen dat jullie terugreis een wat kater gevoel geeft, maar fijn dat jullie goed thuis gekomen zijn!
  3. Tineke:
    22 maart 2020
    Wat fijn dat jullie thuis zijn zal heel vermoeiend geweest zijn. Maar met deze virus kan je maar het beste lekker thuis zijn ik bel je binnenkort kom eerst maar lekker bij. Lieve groetjes.💋
  4. Cock:
    22 maart 2020
    Blij dat je thuis bent. Uit andere landen is het moeilijker. WELKOM THUIS!
  5. Ada:
    22 maart 2020
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. We bellen morgen wel even. Komen jullie maar eerst even tot rust. Dikke knuffel van ons.
  6. José Van Opstal:
    22 maart 2020
    Welkom thuis Theo en Rineke.
    We bellen snel....
  7. John en Marion:
    23 maart 2020
    Fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn.
  8. Leembruggen:
    23 maart 2020
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn🤗
    Jammer dat jullie zo de vakantie moesten afbreken.
    We bellen snel , nu even acclimatiseren 😘😘
  9. Olaf:
    24 maart 2020
    Het lijkt me heel vreemd zo van vakantie terug te komen. Toch welkom thuis. Nu in een andere versnelling om de fietstaal maar te gebruiken. Vervreemdend, dat we niet langs kunnen komen en gevraagd wordt thuis te blijven. Vanwege mijn diabetes en ik aan huis gebleven. We behoren hier tot een risicogroep. Houd de vakantie maar hoog, want dat was een onvergetelijke tijd.
  10. José Van Opstal:
    21 juni 2020
    Theo en Rineke, geniet van jullie volgende avontuur en we lezen graag met jullie mee.