Fietsregio’s naar Rome

20 juni 2020 - Almere, Nederland

Hoi allemaal.

de fietsvakantie in Laos en Thailand is zo goed bevallen dat we aanstaande donderdag 25 juni richting Rome gaan fietsen. We gaan door Duitsland en Zwitserland en uiteindelijk Italië. We hebben fietsboekjes die ons de landen doorloodsen op veel autovrije wegen, fietspaden enz. Natuurlijk gaan we proberen de drukte vermijden en gaan absoluut voorzichtig doen.  De grenzen zijn open . We zijn van plan om  ongeveer 2 maanden weg te blijven. Ik op de elektrische fiets en Theo op zijn vakantie fiets. We gaan onderweg camperen . Dat betekent dus tent, slaap spullen en  kook spullen meenemen. We hebben er veel zin in .
Op verzoek hebben we toch maar weer een blog aangemaakt . Als je het leuk vindt dat kun je ons volgen

groetjes Theo en Rineke

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gr Piet en Marijke:
    20 juni 2020
    Goed plan!! Wij gaan weer meegenieten!
  2. Tineke:
    Wat leuk.
    Heel veel fiets plezier en lekker genieten.
    Fijne vakantie. Tineke
  3. Trudy en Andre:
    20 juni 2020
    Goede reis toegewenst en veel plezier! Leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen. Lieve groet, Trudy en Andrë
  4. Marjolijn van Dieren:
    20 juni 2020
    Goede reis!!! Ik fiets mee dankzij jullie verhalen.
  5. Cock:
    20 juni 2020
    Theo, veel plezier met jullie fietstocht naar Rome.
    Doe de groeten aan de Paus en mocht je nog speciale 2 Euromunten tegenkomen dan spreken we elkaar wel weer eens
    Groet, Cock Koersvelt
  6. Ada:
    21 juni 2020
    Fijn dat we jullie kunnen volgen. Goede reis en veel plezier.
  7. Thea:
    Ha Theo en Rineke,
    Fantastisch! Ik reis weer mee.
  8. Greet:
    Goeie reis!
  9. PaCo:
    24 juni 2020
    Hoi Rineke en & Theo, heel veel plezier. We gaan jullie volgen. Groetjes Paul & Cora
  10. Trudy en Andre:
    24 juni 2020
    Een goede reis gewenst en heel veel plezier. We volgen de belevenissen!
  11. Co Oomen:
    25 juni 2020
    altijd leuk mom te volgen , Theo en Rineke.
    Veel plezier onderweg en ga lekker uitwaaien!!
    Co ( en Vincent)
  12. Ellen Schade:
    26 juni 2020
    Hallo Jullie hebben wel warm weer uitgezocht,maar inmiddels zijn jullie daar wel aan gewend Goed geslapen vannacht? Sukses morgen ellen