Zaterdag 21 augustus

21 augustus 2021 - Knin, Kroatië

We wilden vandaag naar Knin. Ongeveer 70 km . We zijn verder door het binnenland gereden. Mooie weg met glooiingen. Prachtig meer gezien. Onderweg veel fruitbomen . Dadels, pruimen, druiven en olijven. Jammer genoeg nog niet rijp. Oude huizen , niet bewoond en vaak zonder dak . Indien ze al heel lang zo zijn , is het huis niet echt meer te zien door begroeiing. We zien ook veel monumenten ter herinnering aan de burgeroorlog. We zijn nu in een prachtig appartement . De verhuurders zijn erg gastvrij. We werden ontvangen met koud drinken en gesneden tomaten uit eigen tuin. De mensen doen wat zout op de tomaten. Ik vind het lekker, Theo niet zo.

1. Ellen Schade:
    21 augustus 2021
    Hoy Zout en peperoni de tomaten is hier heel populier !,maar als suiker.Herlijk mooie tocht Wanneer zijn de vruchten rijp.het is steeds zo warm,Zo te zien nog steeds boven de 30 Gr Fijn dat jullie zo vaak een kamer nemen ,dan komen jullie toch beter tot rust Morgen weer een mooie tocht en veel genieten Jullie zijn en blijven fietskanjers Gr E
  2. Olaf:
    22 augustus 2021
    Wij namen vroeger suiker op de tomaten, maar een beetje zout is goed voor al het, zwetend, de berg oprijden. Wat een leuk reisverslag, glooiende landschappen, bijna fruit en verlaten huizen. Alsof het fruit aangeeft, we zullen doorgaan tegen al het verval in. He, fruitig stelletje, veel plezier met elkaar