Zaterdag 15 juli

15 juli 2023 - Burgos, Spanje

Voor het eerst in deze vakantie MEE WIND. Wat gaat het dan soepel . Km na km fiets je zo weg . En daar hebben we gebruik van gemaakt. 130 km gereden maar dat komt echt door de fantastische meewind en een zo goed als een vlakke weg . We staan op de camping waar we in het begin van de vakantie ook hebben gestaan. Verder zijn we de 4000 km gepasseerd. .

1. Trudy en Andre:
    15 juli 2023
    Dat jullie letterlijk de wind mee hebben, is een opsteker en jullie gegund! Geen last van de hitte die er in een groot gedeelte van zuid Europa is? Goede reis verder en (opnieuw) een hartelijke groet.
  2. Ellen Schade:
    15 juli 2023
    Hoy R en T💨💨💨💨💨💨hHeerlijk dat windje Paar dagen volhouden en jullie zijn vroegtijdig thuisWeer op de zelfde camping of jullie niet weg zijn geweest Gelukkig hebben jullie de hele reis in het verstand opgeslagen Morgen rustig aan Windje in de rug Veel Sukses Gr E
  3. Leembruggen:
    16 juli 2023
    Hi Theo en Rien , dat mag ook wel een keer wat wind en goede paden mee
    Jeetje 4000 km ongelooflijk!
    Hou het hoofd koel ,hoorde dat er enorme hitte is in spanje🥵
    Groetjes van ons R e C
  4. Olaf:
    16 juli 2023
    4000 km. De aarde rond rijden is 40.000. een tiende hebben jullie al gedaan. Geweldig wat een prestatie. We gunnen jullie veel mee wind en veel drinken net als in het begin van de vakantie. Zo nu en dan een kamer met airco om bij te komen. Samen met andere fietsvakanties hebben jullie misschien al de halve aardbol over gefietst. Jammer dat ze nog geen lichtgewicht zonnepaneel hebben, zodat je accu wordt opgeladen. Veel plezier op jullie reis naar......we zien wel!!!
  5. Monique takens:
    16 juli 2023
    Wow, goed hoor. Heerlijk windje in de rug. laat het voorlopig zo blijven,
    Geniet van deze mijlpaal van 4000km!!
    Groetjes Harry en Monique