Zaterdag 14 augustus

14 augustus 2021 - Mlini, Kroatië

We zijn in Kroatië . Met een pontje naar het vaste land en daarna de weg vervolgen naar de grens. Het was af en toe zo stijl dat Theo van zijn fiets is gevallen . Gelukkig heeft hij een goede val techniek. Behalve een schaafwond heeft hij er niets aan over gehouden. Eerst de grens van Montenegro, daarna een berg op en dan pas Kroatië . Vandaag een warme dag . Nadat we geïnformeerd hadden bij appartement hebben we toch gekozen voor een camping. Hotels, kamers, appartement zijn in deze buurt erg duur. 100 euro per nacht is een normaal bedrag. De camping ligt niet aan zee maar via een hele lange trap naar beneden kom je bij het strand. Ik ben naar het strand gegaan. Lekker afkoelen in de zee. Wel kiezelsen het eerste stuk van de zee. Ik heb mijn sandalen maar aangehouden anders was er niet te lopen . Theo is op mijn fiets boodschappen gaan doen bij de Lidl.,. Ik wilde op het strand in de schaduw mijn boek lezen op de iPhone. Tot mijn grote schrik zag ik de telefoon niet . W s toch vergeten . Maar dat was niet zo. De telefoon was in het grasveld van de camping gevallen. Ik had het niet gemerkt. De eigenaar van de camping had hem gevonden . Wat een geluk. De telefoon kan je in deze vakantie echt niet missen .
Eten gekookt en dit meegenomen naar het strand .op een bankje genoten van het eten, de zee , de rust en de zonsondergang

1. Tineke:
    15 augustus 2021
    Zo dat is inderdaad schrikken telefoon weg. Maar gelukkig heb je hem weer.
    Romantisch hoor lekker aan het strand eten.
    Het beste met de schaafwond van Theo .
    Geniet nog van alles .
  2. Ellen Schade:
    15 augustus 2021
    Hoy Dchaafwond goed invetten dan blijft hij soepel Ja gek hè nu gaat het niet zonder telefoon ,zo wen je aan de media , Het klinkt heel oud , mAAAAAAAA R vroeger ging je gewoon ver weg en telefoneerde je gewoon ergens in een lokaaltje Maar dat zegt ook alleen een 85 jarige Fijn dat je hem vond en er extra van kon genieten Wat goed dat jullie door al dit soort landen komen Zo,N cultuur verschil , Maar zon en zee zijn overal fijn en gelijk Doe voorzichtig,jullie zijn alweer in de zesde week Morgen veel Sukses en genieten Gr E