Woensdag 5 juli

5 juli 2023 - Porto, Portugal

Via de kust naar Porto. Mooie tocht langs de atlantische oceaan . Het waait nog steeds pittig . Veel mensen op het strand Weinig in zee. Allemaal beschut achter een strand wind scherm .

Ook veel school reisjes met een bus die een dagje strand doen . Allemaal petje op tegen de zon. Best wel druk met bussen . Een echte badplaats . We hebben een camping gevonden op 11 km van Porto. Tent neergezet en met de fiets naar porto old city gereden . Komt over als een gezellige kleur rijke stad, veel toeristen. Gezellige straatjes . We hebben wat rond getourd . Rustig aan veel bekeken. Heel gezellige middag .

1. Cock:
    5 juli 2023
    Bij ons waait het ook pittig. Veel ontwortelde bomen, afgerukte takken en bladeren. Voor de rest alles goed aan deze kant. Veel plezier en petje af voor jullie onderneming. Wij hebben het ook gedaan maar dan per auto. Al in Salamanca geweest of Merida, ook zeer de moeite waard. Groet Cock
  2. Joke:
    5 juli 2023
    Hoi, ik geniet ook van jullie verhalen. Porto vond ik ook een mooie stad, jullie hebben daar toch wel een portje gedronken?
    Nog veel mooie fiets kilometers,
    Groetjes Joke
  3. Ellen Schade:
    5 juli 2023
    Hoy R en T Leuk stadje he Porto Hier is het ook een storm geweest van een ochtend Wel heftig maar snel weer over Nu weer mooi weer zondag zelfs 30 Gr julli morgen veel sukses Leuk dat jullie wat rust nemen in de stadjes Sukses in Santiago Ggr E
  4. Trudy en Andre:
    6 juli 2023
    Leuk dat jullie in Porto aangekomen zijn. Wij zijn er nog nooit geweest, maar ik heb al meerdere keren gehoord dat het een mooie stad is. Portugal is sowieso prachtig.
    Vandaag weer verder; succes met het fietsen en geniet van de mooie omgeving!
  5. Olaf:
    6 juli 2023
    10 km van het strand.Alsof je op een camping staat in Haarlem, wanneer je op het strand van Zandvoort wilt zijn. Nou gewoon fiets afladen tent opzetten en 10 km fietsen. Dat zegt wat over jullie conditie. Ik hoop dat jullie ook in Porto veel kunnen zien. Portugal was een welvarend land rond 1492, die mensen erop uit stuurde om de wereld te gaan ontdekken en niet van de vierkante aarde af te vallen. Doe daar je eigen ontdekkingen en neem je verhalen mee voor ons.