Woensdag 27/2

26 februari 2020 - Chiang Mai, Thailand

Doordat we gister veel gefietst hebben was de het aantal km duidelijk minder. Heerlijk. Lekker relaxed . Amper een steiging. Veel rijstvelden en fruitbomen. We reden door dorpjes die erg arm zijn. Houten huisjes, huisjes van platen, huisjes op palen . Ook de honden zijn massaal aanwezig. Een enkeling blaft al een gek maar daar blijft het ook bij.Veel landarbeiders en groepen die bij elkaar staan om te wachten op werk. Vanmiddag even door het stadje “ Vang” gefietst waar ook ons hotel is. Leuke markt, pasfoto’s gemaakt voor het visum voor Laos .

1. Ruud Minis:
    26 februari 2020
    Hoi, wel leuk hoor om jullie zo te volgen.
    Zo te lezen genieten jullie ondanks de soms vele kilometers. Hoe is daar trouwens het eten? Zeker lokaal en wagen jullie daar dan ook aan?
    In ieder geval nog veel plezier 😘
  2. Rineke Haasnoot:
    26 februari 2020
    Hoi Ruud. Heerlijk lokaal eten. Het wordt klaargemaakt waar je bij staat. Geen buik klachten gelukkig. We letten goed op hoor.

Groetjes
  3. Monique takens:
    26 februari 2020
    He buurtjes, leuk om jullie te volgen tijdens deze mooie reis. Fijn dat alles goed gaat.
    Veel plezier nog en ben benieuwd naar de volgende verhalen.
  4. Ellen Schade:
    26 februari 2020
    Gezellig de verhalen Kwam laat thuis maar wilde toch nog even jullie verhaal lezen Bedankt leuk hè al die marktjes Goed dat jullie echt opletten met het lokale eten dat het goed heet wordt gebakken ,dan is het goed te eten.Geniet verder Veel groetjes ellen😊😊👍👍