Donderdag 27/2

27 februari 2020 - Chiang Mai, Thailand

Na een stevig ontbijt van witbrood met jam en koffie😂zijn begonnen met de route naar Tha ton. Mooie vlakke weg , lekkere temp. Waren wij zo in het plaatsje .  Het was de bedoeling om met een bootje ( 3 uur) over de rivier “ kok  te varen naar “ my dream guest house . Helaas pindakaas! Bootje kon niet varen ivm laag water. De enige route was nu via de bergen . Zoals bekend ben ik geen berggeit. We hebben besloten om met een busje door de bergen te gaan. Heerlijk. Zelf de bus had af en toe moeite om de berg op te komen. Goeie keus!!! Uiteindelijk moesten we nog 35 km rijden naar een resort fietsen. Drukke weg .

1. Ada:
    27 februari 2020
    Elke dag weer een avontuur dus 😂 Doe voorzichtig en wij volgen jullie. Leuke foto’s en wat een mooie fietsen. 😘
  2. Sylvia:
    27 februari 2020
    Jullie hebben vast de nodige bekijks gekregen met de fietsen op de bus 👍
  3. Rineke Haasnoot:
    27 februari 2020
    Hoi Syl. Zeker belangstelling.
    Soms wat wisselend. Mensen zwaaien en roepen” hallo🙋‍♀️.
  4. Gr Piet en Marijke:
    27 februari 2020
    ook wel even slikken misschien...een splinter nieuwe fiets zomaar op het dak, maar idd een goede keus om je te laten rijden!! Mooie landschappen komen er voorbij!
  5. Rineke Haasnoot:
    28 februari 2020
    Zeker. Ze doen wel voorzichtig hoor .gelukkig zijn de fietsen niet zwaar. Ze hebben er niets aan over gehouden.
  6. Ellen Schade:
    27 februari 2020
    Ja,ja wie watmoois wil zien moet pijn lijden of moeite doen Dat vervoer niet gaat zullen jullie vaak meemaken daar is het Azië voor Nog heel moois en vooral plezier Gr Ellen🚵🏿‍♂️🚵🏿‍♂️🚵🏿‍♂️🚵🏼‍♀️
  7. Tineke:
    27 februari 2020
    Wat ik tot nog toe allemaal gelezen hebt hebben jullie het heel erg naar de zin. Zal een hele avontuur zijn geweest met een busje door de bergen.
    Geniet nog lekker samen van dit avontuur.
    Lieve groetjes Tineke🙋😘