Woensdag 25 augustus

25 augustus 2021 - Horjul, Slovenië

De eerste nacht weer in de tent op de camping. De nachten worden kouder. Je kunt merken dat het alweer de laatste week van augustus is. Die enorme hitte is echt wel voorbij. We starten ook niet meer om 6 uur . Eerder richting 8 uur . Op weg naar ljubljana .ongeveer 40 km. Ljubljana is de hoofdstad van Slovenië . We zijn naar het centrum gereden . Prachtig centrum. Veel toeristen . We zijn een paar keer aangesproken door mensen die nieuwsgierig waren waar we vandaan komen . Echt geïnteresseerd en vroegen ook door. Er werden ook foto’s gemaakt. Wij hebben tot nu toe 11 landen bezocht. Morgen naar Italië. Theo heeft gister via internet 2 Corona formulieren ingevuld. Die heb je ook nodig om Italië in te komen.
We zijn nu de enige op de camping.

1. Olaf:
    25 augustus 2021
    De enige op een camping en dan wordt het kouder. Gewoon doorgaan. Want jullie laten ons de wereld zien. Fijn hoor, bedankt. Vandaag ben ik toegetreden tot de 66 jarigen. Theo nog een maandje en je loopt en fietst weer voor me uit. Dan word je al 67 en dan zo'n vrouw naast je. Heb het goed samen.
  2. Ellen Schade:
    26 augustus 2021
    Hoy Het is goed dat het voor jullie wat koeler wordt Denk erom nu niet gaan zeuren dat het te koud wordt Denk dan maar terug aan de dorst in de hittegolf Fijn dat jullie zo genieten van de natuur en de stadjes en dorpjes,Blijf dat doen Jullid zijn echt goed Sukses morgen en blijf genieten Gr E