Vrijdag 26/6

26 juni 2020 - Soest, Nederland

Eerste nacht in de tent 🏕. Opgeblazen luchtbed ging met moeite te tent in. Was in het begin van de avond erg warm. Dan alleen maar een lakenzak. Halverwege de nacht toch wel fris. Slaapzak wat eerst diende als kussen toch maar weer gebruikt waar een slaapzak voor was. De mensen naast ons in een mooie camper hadden het wel erg gezellig met de buren. Drankje , praatje, je kent het wel.
Het is toch ochtend geworden.
we hebben vandaag een prachtige route door de hoge vennen gereden. Vele malen verkeerd gereden , slecht aangegeven . Slechte wegen, veel grindpaden maar de natuur is prachtig. Heel veel door het bos gereden.  Ook een stukje oude spoorlijn gereden wat geschikt is gemaakt als fietspad. Was erg warm vandaag en veel klimmen tot 600 meter. Maar ebike deed het fantastisch. Rineke was zo boven. Aangekomen op de camping begon het net te regenen en onweren. Snel de tent neergezet. Later werd het gelukkig weer droog. Temp is behoorlijk gezakt. Ook deze camping heeft beperkingen ivm Corona .

1. Cock:
    27 juni 2020
    Ja Theo, de Hoge Vennen zijn mooi, maar het blijven Belgen die de wegwijzers plaatsen!