Maandag 9/3

9 maart 2020 - Vientiane, Laos

Vanmorgen om 11 uur zijn we aangekomen in Luang Prabang. Gister hadden we al voor 2 nachten een kamer geboekt via internet. Wel even zoeken in de stad maar dan heb je ook wat. Erg toeristische stad. Veel guesthouses, hotel en hostels. Toeristen uit de hele wereld. Natuurljk veel eetgelegenheden . Je kon er zelfs  patat en spaghetti krijgen. Eind van de middag de tempel bezocht . Grote avondmarkt met tasjes, kleding enz . Weer is erg benauwd en warm . We zijn blij met de airco op de kamer. Lekker rustige middag gehad.Morgen gaan we naar de beroemde watervallen met een scooter.

1. Sylvia:
    Was de patat lekker 😉
  2. Tineke:
    9 maart 2020
    Wat zien jullie ontzettend veel.
    Leuk om de reis met jullie te beleven. Geweldig hoor.
    Nog heel veel plezier.
  3. PaCo:
    Hallo Rinke en Theo,
    Jullie vragen je misschien af, waarom het fietsen af en toe zo zwaar gaat. Wij zitten bij jullie op de bagagedrager en beleven de reis nog een keer mee. Leuk om dat allemaal te lezen, het zijn momenten van herkenning. De komende dagen kom je, zoals wij dat het hebben ervaren, in de ziel van Laos. Mooi, zwaar en warm, erg de moeite waard. Nog een mooie reis naar Ventiane gewenst. We kruipen weer achter op, jammer zonder kussentje. :-) Veel plezier en geniet ervan.
    Gr. PaCo
  4. Rineke Haasnoot:
    10 maart 2020
    Hoi Cora en Paul. Nu begrijpen we waaronder zo zwaar is 😂. De komende dagen zullen inderdaad lastig worden . Vanwege de warmte en de steigingen. Maar het geeft ons nu wel een steuntje in de rug dat jullie juist dit stuk als erg mooi ervaren hebben. Bedankt 🙏 we gaan ervoor. ( of zullen we de bus pakken? 😉)
  5. Ellen Schade:
    10 maart 2020
    Hallo Rineke en Theo Zo ik ben er weer Eerst naar Boston geweest ,nazitten ik in Miami Fijn dat jullie nog steeds genieten van al het moois en ook armoede dat de wereld biedt Leuk op de scooter naar de tempel Let wel op jullie dijbenen die kunnen door de zon heel erg verbranden Heb dat van verschillende stellen meegemaakt, Geniet met volle teugen en bedankt voor de verhalenGr Ellen 🛵🛵🛵🛵🛵🛵
  6. Rineke Haasnoot:
    10 maart 2020
    Hoi Ellen. Gelukkig zijn we nogniet verbrand. Iedere dag smeren wij ons vroeg in met zonnebrand . Gaat prima.
  7. Hans:
    10 maart 2020
    Geniet van de verhalen en foto's ! Wij leven hier inmiddels in de maand Maart (titel 8/2 , 9/2 duidt op Februari).
  8. Rineke Haasnoot:
    10 maart 2020
    Bedankt Hans. We hebben het veranderd.