Dinsdag 10/3

10 maart 2020 - Luang Prabang, Laos

Vandaag op de gehuurde scooter naar de Kuang Si Waterfall. Een van de mooiste watervallen ter wereld. ( volgens het boekje) Het water is glashelder en heeft een smaragd groene kleur. De waterval bestaat uit verschillende verdiepingen en poelen waar je kunt zwemmen/pootje baden. Hebben wij ook gedaan. Water was wel erg koud . Kleine visjes in het water knabbelde voortdurend aan je voeten.

op het terrein was ook een opvang centrum voor beren. ( soort stichting aap) het is de bedoeling om de dieren weer in de natuur te zetten als ze opgeknapt zijn.

warme dag vandaag. Vanmiddag rustig aan gedaan .

1. Cock:
    10 maart 2020
    Theo, kleine tip: Bijna niemand weet dat je voor de meeste scooters in zuid-oost Azië een motorrijbewijs moet hebben omdat de cilinderinhoud groter is. Bij ongelukken krijg je last met de verzekering. Overigens weer mooie foto's. Wilde de monniken niet op de foto of liepen ze te hard?
  2. Gr Piet en Marijke:
    10 maart 2020
    Prachtig hoor, mooi dat we mee kunnen kijken.
  3. Ellen Schade:
    11 maart 2020
    Ze zijn inderdaad prachtig maar de watervallen Iguazu op de grens van Argentinië en Brazilië zijn de mooiste van de wereld ,Ideetje voor de volgende vakantie. Ik kijk dagelijks uit naar jullie verhaal Bedankt en blijf genietenGr E
  4. Hans:
    11 maart 2020
    Kan me indenken dat jullie hier naar uitgekeken hebben. Schitterende foto's, pakkende verslagen, kortom : BEDANKT, ik geniet méé!