Maandag 3 juli

3 juli 2023 - Figueira da Foz, Portugal

Je gelooft het vast niet maar het weer is aanmerkelijk koeler geworden. Vanmorgen hing er een mist en op de fietst heb ik toch maar mijn vestje aangetrokken. Grappig dat je al zo gewend was aan de hitte , zo moet je weer wennen aan lagere temp. Ongeveer 25/26 graden. Sterke tegenwind die af en toe wat kouder aanvoelde. Gelijk wordt er onderweg veel minder water gedronken en ijs in de thermoskannen is geen must meer. Het eerste stuk ging berg afwaarts. We zaten op 300 meter en we vlogen echt naar beneden.mooie afdalingen en een prachtige route door het bos. Echter ontkwamen wij er niet aan om toch op een drukke doorgaande weg te rijden . Maar we hebben een nieuw luchtbed. Ben benieuwd hoelang het goed gaat. We zullen zien. Onderweg hebben we flamingo’s gezien . Ook hingen er aan de onderkant van bomen een emmertje voor opvang hars . We staan op een camping in Figueira da Foz. Voor het plaatsje was een enorme hoge brug die spectaculair is. Er is weinig te doen op de camping en erg rustig . We zitten ter hoogte van de kust . Morgen richting Porto

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gr Piet en Marijke:
    3 juli 2023
    Wel bijzonder dat de ene dag het weer en de omstandigheden anders zijn, dat maakt de reis erg boeiend natuurlijk! Leuk om jullie zo te volgen, Porto is voor ons iets te ver weg HIHI anders zouden we daar graag met jullie afspreken!
  2. Ellen Schade:
    3 juli 2023
    Hoy R En T Wat fijn dat het koeler is ,En het is ook gezonder om wat minder te drinken ! Leuk om naar Porto te gaan Is een heel leuk plaatjes Er zijn heel veel wijnen porto proeverijen. maar het alcohol gebruik is bij jullievniet zo hoog. Of helemaal niet ? Dan maar aan de frisdrank Kreeg ik ook toen ik er was Sukses op de camping en met de rit morgen Gr E🍷🍷🍷🍷🍷🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃