Maandag 17 juni

17 juli 2023 - Logroño, Spanje

Vanmorgen een vliegende start naar Logrona. Windje mee . Maarrrr: er was een eenzijdig ongeluk gebeurt met een bestelbusje en daardoor veel politie op de been. Wij werden aangehouden daar wij geen helm ophadden. Theo heeft er wel een en ik niet. Wij hadden beide helmen in marokko laten liggen . Theo had inmiddels een nieuwe gekocht. Dus terug naar Haro om een helm te kopen voor mij . Onderweg in het dorp wat we tegenkwamen geprobeerd of er een fietsenwinkel was , maar helaas. Maar ik heb nu een mooie veilige goed gekeurde helm. We rijden al weken zonder , politie zwaaide dan altijd vriendelijk maar nu niet . We zitten nog 150 km van de grens naar Frankrijk. Het is vandaag een warme benauwde dag. In de ochtend vaak bewolkt en kouder. Vanaf 12 uur trekt de bewolking weg en wordt het warm.
In de avond veel vleer muizen .

1. Ellen Schade:
    17 juli 2023
    Bhoy R en T jullie maken deze vakantie van alles mee Nu weer de helmen Zo zien jullie het verschil tussen de Europese en de Oosterse landen, Waar veel minder regeltjes zijn, Hoop dat het weer wat stabieler wordt en minder warm Hier prima 21 tot 25 Gr Af en toe een buitje voor de plantjes Morgen prima weer voor de Vierdaagse Jullie morgen een fijne dag zonder strubbelt Sukses Gr E
  2. Olaf:
    18 juli 2023
    Hoi R&T, twee mensen zijn hier vanmorgen gestart voor de 4daagse. Amanja was om 6.00 gestart en Riet om 7.30 uur. Ik neem nog maar een kopje koffie. Dat is ook vakantie. Het is een jaar geleden dat mijn ziekte aan het licht kwam, doordat ik de eerste dag niet kon volbrengen. Jullie fietsen maar door al meer dan 4000 km. Dan is een helm het enige oponthoud. Pech, maar je hebt vast een roze helm gekocht, valt lekker op. Of een met de regenboogkleuren. Ik heb hier een grijze, saai maar ik ga hem schilderen. Knap dat jullie het volhouden in die hitte. En dan tegenslagen door zo'n jong ventje, dat je de les leest. En hij had nog gelijk ook, pffffgr. Laat je plezier er niet door ontnemen, Carpe diem, pluk de dag
  3. Gr Piet en Marijke:
    18 juli 2023
    ik dek dat je in Frankrijk meteen een "prent" krijgt, daar ook verplicht. Fiets ze maar weer!