Donderdag 13 juni

13 juli 2023 - Villar De Mazarife, Spanje

De beklimming is weer achter de rug. Het was 1500 meter ipv 1100 meter. Maar we kijken niet op een paar meters. Wederom prachtige omgeving naar de top. Enorme stijgingen ( meer dan 12 %) . Schattige kleine dorpjes, paar tunnels en smalle wegen. Naar beneden was het heel lastig. Helaas weer de beruchte kiezelstenen . Absoluut niet voor gekozen maar er wel gebruik van moeten maken. Praten we verder niet over. Beneden een goede afvalt weg . Onderweg een soort van koffie tentje tegen gekomen . Koffie gedronken en koude cola . Accu opgeladen. Heel aparte man in het koffie huisje. Ik begreep dat iedereen die langs kwam iets mocht tekenen op zijn huis . Ook wij . We kregen een soort stift en hebben fietsen getekend en 2 poppetjes . Eigenlijk wel heel leuk. Het was vandaag heerlijk weer en we hebben weer voor een camping gekozen.

1. Ellen Schade:
    13 juli 2023
    Hoy R en T WAT EEN STIJGING 12% Fijn dat jullie van de omgeving hebben genoten,Wat is er morgen weer zoveel stijgingen ? En het weer is het wat koeler . .? hier een prachtige zomer Beetje onregelmatige temperatuur ,Devregen ook Of heel heftig ,of nauwelijks Een half uurtje dan is het weer over Geen pijl op te trekken Maar in doorsnee een goede zomer Morgen sukses en een fijne tocht Gr E
  2. Olaf:
    14 juli 2023
    Wat een leuk idee, iets op je huis tekenen. In Luxemburg mochten we iets op een tafelkleed schrijven. Het zag er daardoor heel gezellig uit. Huizen hebben vaak iets van netjes en opgeruimd, terwijl de bewoners vaak iets hebben van "welkom" en we hopen dat je hier je thuis mag voelen. Een mooie overgang door 2 stiften of een tafelkleed met niet uitwasbare inkt en als je 90 wordt, kan je alles gaan borduren of inlijsten. Dus T&R je hebt ons op een idee gebracht, dat onder vele jongeren al leeft om hun sign op een stukje beton langs de snelweg te plaatsen ( dit is wel verslavend). Jullie een fijne tocht en kom maar eens je fietsje tekenen.