19 augustus

19 augustus 2021 - Ravča, Kroatië

Het gaat goed met Rineke. Daar begin ik mee. Daarna het spreekwoord “een ongeluk zit in een klein hoekje). Je begrijpt het al Rineke is vanmorgen in herzegovina aangereden. Ze ging een kruising over en ik hoorde alleen de klap. We waren aan het stijgen en ik zat een bocht achter haar. De stopborden voor de auto van rechts waren duidelijk. De auto stopte ook, waardoor Rineke dacht dat ze gezien was. Net toen ze er voorbij reed trok de auto op. Daar lag ze dan . inmiddels was ik de bocht om. Ze zwaaide naar me, dus dat leek oké. Dat was ook zo, behalve een verdraaide enkel. De bestuurster dacht dat R wat gebroken had. Mooi niet! Het voorwiel had het niet overleefd (zie foto) dus……… na 10 minuten had ze een busje geregeld. Met z’ n allen 20 km terug en verdraaid daar hadden ze nieuw wiel. Terug naar waar mijn fiets stond.  Nog wat bibberig en met een wees gegroetje voor Maria wij weer op weg naar de grens met Kroatië. Eigenlijk hadden we niet zoveel zin meer. Gelukkig liep er zeker 5 km. Een hond mee . Met welk doel eten we niet!! Toch maar een overnachting gezocht al hadden we het geplande einddoel nog lang niet bereikt 🙏

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen Schade:
    19 augustus 2021
    Hoy Gelukkig alles goed afgelopen En wat maakt het doel nou uit Jullie hebben vakantie waarbij de doelen verschoven kunnen worden of helemaal niet nodig zijn Ik vertrouw op jullie gezonde verstand Knap goed op en let op eventuele naweeen Morgen sterkte en heel veel plezier en sterkte Gr E
  2. Jaap en Irene:
    19 augustus 2021
    Pffffff, wat een gebeurtenis weer, maar gelukkig is het goed afgelopen. Nu dan even minder ver gekomen dan gewenst, maar wat boeit het. Rineke is nog heel en dat is het belangrijkste. Misschien morgen veel spierpijn, maar dat is niet zo erg. Succes voor morgen en uiteraard ook veel plezier.
  3. Trudy en Andre:
    19 augustus 2021
    Wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig is het ongeval (zo lijkt het) goed afgelopen. Morgen maar weer de draad oppakken en hopen dat de enkel geen problemen oplevert.
    Sterkte toegewenst en een voorspoedige(r) reis!
  4. Chantal:
    19 augustus 2021
    Pff! Gelukkig goed afgelopen. Wat een schrik.
    Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk toch ook nog wat plezier.
  5. Ruud Minis:
    19 augustus 2021
    Ik weet dat jullie graag op de weg rijden, maar er op gaan liggen gaat wel erg ver.
    We hebben toch liever dat jullie in het zadel blijven zitten. Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Fijne reis verder en doe vooral voorzichtig.
  6. José Van Opstal:
    20 augustus 2021
    wat mij betreft wordt dat land volgend jaar uitgesloten van het EuroSongfestival, zeg!
    Nou maar gelukkig kunnen jullie door (krakende wagens rijden het langst)
    C&J
  7. Cock:
    20 augustus 2021
    Kan me alleen maar bij de vorige mailers aansluiten en ben blij dat het goed afgelopen is. Ook de materiële schade valt gelukkig mee. Goede reis verder en voorzichtig. Groet Cock
  8. Olaf:
    20 augustus 2021
    Ik sluit me ook aan, wat zullen jullie geschrokken zijn. Wij zien gelijk dat alles goed is afgelopen. Maar je moet goed kunnen handelen. Complimenten. Neem ook een dag voor herstel. Even weer orde op zaken krijgen. De schrik benoemen en tot rust komen. Die ene dag maakt niets uit. Heb het goed samen en als fietsen juist kracht geeft, ga dan lekker fietsen.
  9. Tineke:
    20 augustus 2021
    O gelukkig Rineke dat het goed is afgelopen.
    Gelukkig hadden ze een wiel in je maat.
    Neem anders een paar dagen rust .maar dat moeten jullie zelf bepalen.
    Sterkte met de voet en laat het 1 maling zijn.
    Fijne fiets voortzetting.
  10. Piet en Marijke:
    20 augustus 2021
    Net jullie verslag gelezen en dat was schrikken, goed dat Theo begon met het vertellen dat het mee..viel succes verder
  11. Parry:
    20 augustus 2021
    Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn ik wel in ieder geval toen ik begon te lezen. Gelukkig is het goed geëindigd. Alsnog een dikke kus en op een snelle herstel met je Enkel😘