Zondag 29 augustus

29 augustus 2021 - Mestre, Italië

Vandaag hebben we Venetië bezocht. Vanuit de camping op de fiets. Heel bijzonder . Via de verbindingsweg van het vaste land naar Venetië. Via een bus, trein en auto kun je in Venetië komen . Voor de fietser was het wel zoeken. Een mevr heeft ons de weggewezen door op haar eigen fiets voor te rijden. We  zijn er al een paar keer geweest met mijn ouders . Zeker 15 jaar geleden. De fiets hebben we in het begin van de stad geparkeerd. En dan maar lopen . Bruggetje op bruggetje af. Was redelijk druk . Komt ook omdat het zondag is.  Het blijft een prachtige stad. Kleine straatjes, vele bruggetjes , de gondels. Veel eettentjes,  de souveniers winkeltjes . En als klap op de vuurpijl natuurlijk het Sint Marco plein. Fantastisch ! We hebben heerlijk geslenterd door de stad. En regelmatig gebouwen herkennen. Erg leuk. En op de fiets weer terug naar de camping. Het is nog steeds heerlijk weer. 24/25 graden .

1. Olaf:
    30 augustus 2021
    Wat ziet het er daar mooi uit. Heerlijk weer. Gek idee he, dat je zomaar daar kan blijven zonder, dat je vakantie erop zit. Dat lijkt me heerlijk ! Jullie zien er goed uit en die hoed en die pet staan jullie goed. Geen orkanen, geen overstromingen, geen temperaturen boven de 37 graden, gewoon genieten en in buitengewoon goede conditie zijn. Het is jullie gegund!!
  2. Ellen Schade:
    30 augustus 2021
    Hoy Zo dat was een echt relax vakantiedagjevHeerlijk toch Goede temperatuur en geen regen ,Dat het niet zo druk was komt doordat er maar een bepaald aantal toeristen de stad in mogen Gezellig toch Alweer in de negende week Zitten jullie op schema. .? Morgen een gezellige goed weer rijdende dag Gr E