Zaterdag

15 augustus 2020 - Aachen, Duitsland

Vanmorgen vertrokken uit Bonn. Volgens de weerberichten zou het in de omgeving flink gaan regenen. We hebben besloten om richting Aken te gaan en het weer af te wachten. Uiteindelijk heeft het wel wat geregend maar de hoeveelheid viel mee. We hebben toch maar een kamer geboekt in Aken. Fietstocht ging  wat moeizaam. Tegenwind en natuurlijk was de weg moeilijk te vinden. We werden regelmatig naar de autoweg geleid . Maar we zijn er weer. Laatste nachtje voor ons. Morgen rijden we naar Maastricht waar de auto staat . En dan naar Almere. Onze fietstocht is voorbij. Wat was het een avontuur. En prestatie. We hebben ervan genoten . Morgen schrijven we voor het laatst .

1. Sylvia:
    Hoi Theo en Rineke, dank voor het meebeleven van jullie fietsavontuur 😘
    Liefs Jos en Sylvia
  2. Trudy en Andre:
    15 augustus 2020
    Bijna achter de rug! Gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie!
  3. Ellen Schade:
    15 augustus 2020
    Hoe R en T Morgen naar huis Wat hebben jullie een prestatie geleverd en het belangrijkste is hetgenieten ervan Hartelijk dank dat ik mocht meegenieten van jullie tocht en de trouwe dagelijkse verslaggeving ,iedere dag weer ,Ik vond het een prestatieTot horens via de telefoon of persoonlijk Sukses het laatste stukje en welkom thuis Groetjes Ellen
  4. Gr Piet en Marijke:
    16 augustus 2020
    Oost west thuis best....toch? Kijken er naar uit om jullie weer te zien!!
  5. PaCo:
    Welkom thuis
  6. José Van Opstal:
    16 augustus 2020
    Het letste stukske , wees voorzichtig.
    En Aken en Maastricht zijn gewoon heel leuk