Vrijdag 24/7

24 juli 2020 - Soest, Nederland

Inmiddels alweer 4 weken op pad. 2500 km . Het is nog steeds erg warm . Weer veel omrijden daar er geen verbindingen zijn naar de andere weg. Beetje verkoeling Op de fiets door de wind. Er wordt heel wat afgedronken onderweg. We zijn wel in Grosetto aangekomen. Gelukkig want dat was op de heenweg erg ingewikkeld geweest. We hebben wel een groot stuk op de auto weg gereden. Het is anders niet te doen. Zoals eerder geschreven. Daarna nog een weg naar de kust voor een camping. Was verder dan we dachten. Kleine camping . Belachelijk de prijs wat ze vragen en dan ook nog muntjes kopen voor de douche die 3 minuten warm water geeft. Voordeel Van onze plek :  Er stond een koelkast  . Heerlijk. Eindelijk alles koud. Water wat hier uit de kraan komt is niet nl koud.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellen Schade:
    24 juli 2020
    Hoy R en T Zijn er weinig fietspaden in Italië of alleenid die streek waar jullie zijn? Dat het warm is is logisch dat is bekend in juli en Aug. ,dus maar stevig door fietsen ,want hier is het rondom 20 Gr ,eigenlijk iets te koel voor de tijd van het jaar ,Hebben jullie nog een doel om naar toe te gaan onderweg Doe het wat rustig aan jullie hebben de tijd Sukses