Maandag 2 maart

2 maart 2020 - Vientiane, Laos

Vandaag op weg naar Laos. Hele zware route dwars door de bergen. 12/13/14/15 % steiging en daling. We hebben hele stukken omhoog gelopen. De weg was absoluut niet druk. We hadden hier niet echt op gerekend. Maar goed het was niet anders. Onderweg veel water gedronken en heerlijke noedel soep gegeten. Bij de grens van Thailand  werden we verplicht met de bus naar de grens overgang naar Laos gereden. Stukje van ongeveer 10 minuten. Visum gekocht , geld gepint en naar het stadje Houay Xay gereden voor het guesthouse. Beiden best wel moe en buiten is het erg warm. Kamer is lekker met airco, ventilator en warme douche. We hebben gelijk geboekt voor de bootreis naar Pak Beng voor morgen.

1. Cock:
    2 maart 2020
    Ziet er weer schitterend uit. Jullie voelen je zeker wel rijk met zoveel nullen!
  2. Ellen Schade:
    2 maart 2020
    Na deze bergtocht waardeer je een rechte weg en geniet je van de vlakke weg .Ik weet niet hoe het nu is ,maar toen ik er was 25 jaar geleden was het heel armoedig .Wij hadden pennen bij ons maar de kinderen hadden geen papier en gingen op hun handjes schrijven,,bedankt voor jullie dagelijks verslag Geniet en denk aan de warmte,jullie moeten nog 3 1/2 week ,Veel groetjes Ellen🚵🏿‍♂️🚵🏼‍♀️🚵🏿‍♂️🚵🏼‍♀️⏰🍹🍸🥃🍷🥂🧉🍾🧊🧊🧊🧊🧊