Maandag 18 juli

18 juli 2022 - Câmpulung Moldovenesc, Roemenië

Heerlijk geslapen . Was ook wel nodig na de afgelopen nacht. Wij hoorden vanmorgen dat Danielle en Josefien samen met het vliegtuig naar Australië zijn om Naomi op te zoeken. Naomi is super blij want zij heeft hun 4 jaar niet gezien .
we zijn wat later gestart . Vandaag moesten we over een pas heen . 1000 meter. Viel reuze mee. Ging gelijkelijk en de weg was redelijk . In het dorp hadden we al een kamer geboekt . Vanmiddag even door het dorp gefietst. Niet zo veel bijzonders . Eind van de middag kwam de gastvrouw een schaal brengen met soorten kazen en worst . Allemaal producten uit Roemenië . Wat een enorme gastvrijheid. Tot nu toe zijn we overal ontvangen met vriendelijkheid en wat lekkers . Ook “ snaps” hoort daar bij . Met een hoog alcohol percentage.. Men houdt hier erg van sterke drank en bier.

morgen gaan we de kloosters bekijken hoog in de bergen . Bagage laten we op de kamer . Dit was ook ons doel . We zijn benieuwd.

1. Olaf:
    18 juli 2022
    Zo, ziet er goed uit. Morgen naar de orthodoxe kloosters. Onze vierdaagse begint een dag later, vanwege de temp van 37 graden. Gelukkig is er een dag minder genomen. Jullie krijgen de stilte en hier staat de hele stad op zijn kop. Succes en ik weet wel iemand voor een kaarsje
  2. Ellen Schade:
    18 juli 2022
    Hoy R en TbWat leuk voor Naomi Nu bezoek en jullie in September Leuk dat jullie deze reis het rustiger aan doen ,en bezienswaardigheden bezoeken Er zijn veel hele mooie kloosters ,en jullie moeten niet verbaasd zijn als een van jullie er niet inmogen,alleen voor mannen of vrouwen Heb ik verschillende keren gehad, maar misschien zijn ze moderner geworden Veel Sukses Gr E
  3. Joke:
    19 juli 2022
    Hoi R en T,
    Net jullie reis tot nu toe achter elkaar gelezen, mooie ervaringen en ontmoetingen. En ook de foto's zijn voor jullie een mooie herinnering en voor ons mooi om te zien. Leuk dat we zo met jullie mee kunnen reizen.
    Nog een mooie reis verder, Groetjes Joke