Maandag 10/8

10 augustus 2020 - Soest, Nederland

Vanmorgen weer gelukt om 7.15 uur op de fiets te zitten. Op de dag is het erg warm maar in de nacht koelt het toch wel redelijk af. Plan is vandaag Würzburg . 77 km naar de camping. Eitje. Helaas werd het een groot ei. Prachtig gefietst maar wel de met een behoorlijke omweg. Geen idee waarom en waardoor maar om 12/13 uur zagen we een bord met Würzburg 59 km. 😖. Ook hier liggen de campings niet voor het opscheppen. Eerst even eten en drinken gehaald en dan gaan we maar weer.-We drinken echt veel onderweg.,Tot onze blijde verrassing kwamen we veel eerder het bordje camping tegen. ( andere camping ) Gelukkig . Het warme weer speelt zeker mee. Op de andere camping de elektrische luchtbed pomp laten gelukkig. Maar we hadden er nog een mee met batterijen. Werkt ook👍. Vanavond de route maar weer eens bekijken voor morgen.

1. Tineke:
    10 augustus 2020
    Wat zijn jullie toch een kanjers om met dit weer zo,n end te fietsen.
    Jullie komen steeds dichter bij.
    Respect hoor. Veel succes nog.
  2. Ellen Schade:
    10 augustus 2020
    Hoe R en TbVergeten jullie niet ,dat jullie vakantie hebben. neem eens in deze warmte een lekkere baaldag Zodra jullie thuis zijn is het vakantiegevoel weer over en hebben jullie spijt niet onderweg te zijn en het fijne vakantiegevoel weer te hebben ,Maar ik vind het wel een prestatiebonussen deze hitte zulke einde te fietsen en te genieten, Sukses morgen Gr E
  3. Trudy en Andre:
    10 augustus 2020
    Je hoeft niet snel door te trappen om de hitte te ontlopen. Het is hier 22.00 uur en nog 28 graden! Veel succes en plezier morgen.
  4. Steffen:
    13 augustus 2020
    Hallo Rineke en Theo,

We hebben uw spannende reisverslagen altijd gevolgd sinds we elkaar ontmoetten op de camping in Laives en hebben er soms ook last van. Als ik maar aan de regen denk die je in Laives had op de dag dat je vertrok. En dan alleen nog maar bergop richting Brenner !! Wij wensen jullie allemaal een goede reis en een gezonde thuiskomst. Wij volgen uw reisverslagen op.

Beste wensen
    Steffen en Janett met Louis en Lena