Guesthouse/ hotel

6 maart 2020 - Vientiane, Laos

Over het algemeen worden ze beiden best wel veel onderweg aangeboden. Er is natuurlijk wel verschil. De bedden zijn over het algemeen goed. De grootte van de kamer wisselt. Airco , ventilator tegen het plafond en voldoende licht. Soms een koelkast op de kamer. Altijd handdoeken. Tegels in de kamer zijn glimmend en superglad met name als er net gedouched is . Er staan altijd slippers in de kamer.

nu de “ badkamer”. Is wel een groot woord. Als je douched  is de hele badkamer nat. Ook de wc. En het toilet papier. Tot nu toe altijd warm water. Waterdruk is niet altijd hoog. Zg pis straaltje. De afvoer van het water van het fonteintje loopt zo op de grond . Er is dus geen afvoer. Wc spoelen goed door. Er ligt altijd zeep, 1 x tandenborstels. Een keer gehad dat in de avond de stroom een half uur uitviel. Gelukkig hebben we een zaklantaarn bij ons.

alle apparatuur kunnen we in de kamers goed opladen. De WiFi is niet altijd even sterk maar het is er wel.

de prijs varieert tussen de 10/15 uren per nacht

ontbijt bestaat soms uit witte boterhammen met jam. Er is wel altijd koffie en thee . Soms liggen er ingepakte koekjes. Wij eten meestal nudelsoep als we fietsen.  Kwaliteit is wisselend.

avondeten is ook wisselend van kwaliteit. Soms hebben ze een hand mie in bouillon gedaan en wat groeten. De bouillon is altijd lekker. Lekker kruidig. Kosten tussen de 3/6 euro voor beiden