Eerste fiets tocht

22 februari 2020 - Ki Lek, Thailand

Vandaag de fietsen uitgeprobeerd. We zijn naar de tempel “ doi Suthep 11 km klimmen .8% steiging.  Hele toer om boven te komen. Maar het is gelukt. Fietsen Zijn prima maar je moet toch echt zelf trappen. Prachtig tempel complex. Alleen op blote voeten betreden . In het hotel gelijk maar in het zwembad gesprongen om de warmte uit je lijf te krijgen. Chang mai is een grote drukke stad, stikt van de brommertjes. Er wordt weinig gefietst. Morgen begint onze echte toer. Ik ben benieuwd .

1. Cock:
    22 februari 2020
    Weer mooie foto's! Jullie hadden toch wel je voeten gewassen?
  2. Ruud Minis:
    Ziet er mooi uit. Misschien kunnen jullie zo’n brommertje lenen, scheelt een hoop trapwerk 😂
  3. Rineke Haasnoot:
    23 februari 2020
    Hoi Ruud. Brommertje past niet achter op de fiets
  4. Thea:
    22 februari 2020
    Nou, de eerste kilometers zitten er dus op!
    Leuke foto.s Je mag wel op sokken lopen Je moet gewoon een paar er voor blijven gebruiken ,dan blijven ze schoon En marmer kan heel heet zijn Wij noemde onze tempel sokken Heel veel plezier en vele mooie tempels zien
  6. Rineke Haasnoot:
    23 februari 2020
    Hoi Ellen Bedankt voor de tip .
  7. Gr Piet en Marijke:
    Wat leuk om meteen mee te kunnen kijken met jullie in deze "andere" wereld! De fietsen zijn dus goed getest en klaar voor de tour, veel plezier!